سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ بهمن ۱۳۹۱ در ۹:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب
پطروسیان در گفتگو با سوره سینما:

«حوض نقاشی» فیلمی صمیمی و قابل احترام است

Mahaya-Petrosian

ماهایا پطروسیان «حوض نقاشی» را تجربه‌ای قابل احترام و فیلمی صمیمی دانست که می‌تواند مخاطب گسترده داشته باشد.

ماهایا پطروسیان «حوض نقاشی» را تجربه‌ای قابل احترام و فیلمی صمیمی دانست که می‌تواند مخاطب گسترده داشته باشد.

ماهایا پطروسیان که مدتی است کم کار شده درباره وضعیت کاری خود به سوره سینما گفت: بخشی از علت کم کاری من خود خواسته است و بخشی دیگر به نبود شرایط مناسب برای تولید آثار ارزشمند در سینما برمی‌گردد. از آنجا که فیلم‌های قابل قبول کمتر ساخته می‌‍شود پیشنهاد مناسبی نداشتم و بین بیکاری و بازی کردن در آثار نازل بیکاری را انتخاب کرده‌ام. امیدوارم بیش از اینکه ما از حساسیت‌مان کم کنیم شرایط تولیدی سینما وضعیت قابل قبول و مساعدتری پیداکند.

بازیگر فیلم سینمایی «پرده آخر» در پاسخ به این سوال که آیا فیلم‌های جشنواره فیلم فجر امسال را دیده گفت: من امسال فقط دو فیلم را دیدم. فیلم سینمایی «حوض نقاشی» ساخته مازیار میری و دیگری فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» به کارگردانی آقای مهرجویی. به نظر مازیار میری تجربه متفاوتی نسبت به کارهای قبلی خود انجام داده و تماشاگران با فضای صمیمی فیلم «حوض نقاشی» ارتباط برقرار می‌کنند. من فیلم قبلی آقای میری «سعادت آباد» را بیشتر می‌پسندم اما «حوض نقاشی» فیلم قابل احترامی است و با مخاطب ارتباط حسی برقرار می‌کند.

این بازیگر که سیمرغ بلورین را در کارنامه دارد افزود: من سینمای آقای مهرجویی را خیلی دوست دارم، با وجود نقدهای منفی که از«چه خوبه که برگشتی» شنیده بودم به تماشای این فیلم رفتم که متوجه شدم تجربه‌ای جدید برای این کارگردان است. شاید نسبت به فیلم‌های قبلی این کارگردان ارزشمند، از موفقیت کمتری برخوردار باشد اما لحظه هایی در فیلم بود که کمدی فانتزی خاص خود مهرجویی را یادآوری می‌‎کرد.

ماهایا پطروسیان درباره فعالیت در زمینه کارگردانی گفت: از مدتی پیش در صدد ساخت یک فیلم کوتاه هستم که فیلمنامه آن آماده است. تهیه‌کنندگی آن را خودم بر عهده دارم و ابتدای سال آینده تولید را شروع خواهیم کرد. احتمالا  چند بازیگر سرشناس در این فیلم با من همکاری کنند.امیدوارم سال ۹۲ برای سینما سال خوبی باشد و اهالی این هنر ارزشمند با فراغ بال به فعالیت بپردازند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>