سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۸:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

پیش‌تولید «عشق سال‌های کوچ» آغاز شد/ همکاری کامران قدکچیان و فرهاد توحیدی

kamran-ghadakchian

کامران قدکچیان تازه‌ترین فیلم خود را در شهر شیراز جلوی دوربین می‌برد.

کامران قدکچیان تازه‌ترین فیلم خود را در شهر شیراز جلوی دوربین می‌برد.

قدکچیان به سوره سینما گفت: «عشق سال های کوچ» یک ملودرام عاشقانه است که داستانی لطیف دارد و اگرچه نگاهی مشابه «پس کوچه های شمرون» را دنبال می کند اما فضایی کاملا متفاوت را به تصویر می آورد. فیلمنامه را فرهاد توحیدی نوشته و بخشی از پیش‌تولید را آغاز کردیم تا ۱۲ خردادماه فیلمبرداری را در شهر شیراز آغاز می‌کنیم.

وی افزود: «عشق سال‌های کوچ» به تهیه کنندگی عبدالمحمد نجیبی جلوی دوربین می رود و عوامل تولید عبارتند از کامران قدکچیان: کارگردان و تدوینگر، فرهاد توحیدی: نویسنده، کامیار فاروقی: فیلمبردار، سودابه خسروی: گریمور، محمود سماک باشی:صدابردار، بازیگران هم به زودی مشخص می شوند.

کامران قدکچیان فیلم سینمایی «جنون» را در نوبت اکران دارد که رونمایی آن در جشنواره فیلم شهر خواهد بود. او بعد از تولید فیلم خود قرار است نیمه دوم سال «مرداب» را جلوی دوربین ببرد. وی همچنین تازه ترین فیلمنامه خود را به نام «تهران من» به کارگردانی حسین فرحبخش تولید می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>