سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۱:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب

اگر ضرغامی بود صد تیزر رایگان می‌داد/ پیشنهاد تبلیغ ماهواره‌ای برای «در دنیای تو ساعت چند است؟»

dar-donyaye-to2

علی مصفا تهیه‌کننده «در دنیای تو ساعت چند است؟» فعلا ترجیح می‌دهد از تبلیغ ماهواره‌ای برای فیلمش استفاده نکند.

علی مصفا تهیه‌کننده «در دنیای تو ساعت چند است؟» فعلا ترجیح می‌دهد از تبلیغ ماهواره‌ای برای فیلمش استفاده نکند.

سعید خانی پخش کننده این فیلم در رابطه با شرایط تبلیغات «در دنیای تو ساعت چند است؟» به سوره سینما گفت: متاسفانه نه تلوزیون نه شهرداری کمکی به ما نمی‌کنند. تلویزیون به طور کل دست رد به سینه ما زد و نگاه غلط عده ای باعث شد ما نتوانیم فیلمی که مورد توجه سینماگران، مردم و همه جریان‌های سیاسی است را از رسانه ملی تبلیغ کنیم چرا که معتقدند فیلم ما پیام ندارد. «در دنیای تو ساعت چنذ است؟» ملودرامی عاشقانه است که از جنبه های بسیاری مورد توجه قرار گرفته، چطور ممکن است فیلمی که تا این اندازه محبوب شده پیام نداشته باشد؟

وی افزود: من مطمئنم در این دوره اگر آقای ضرغامی مدیر سازمان صدا و سیما بود صد تیزر رایگان به ما می‌داد ولی الان به خاطر سلیقه تعدادی که هیچ علمی از سینما و فرهنگ ندارند ما برای تبلیغات دچار مشکل شدیم. برای اینکه بتوانیم طیف گسترده تری را در جریان قرار دهیم من به علی مصفا پیشنهاد دادم تا تیزرها را در شبکه های ماهواره ای پخش کنیم. این کار را برای «استراحت مطلق» انجام دادیم و خیلی خوب هم جواب گرفتیم اما ایشان مخالف است. به نظر من راه دیگری جز این نمی‌ماند و امیدوارم بتوانم مصفا را متقاعد کنم که وقتی رسانه خودمان همکاری نمی‌کند این کار به نفع فیلم است.

خانی گفت: اکران در سینماهای مشهد هم آغاز شده است و خوشبختانه تا الان فروش خیلی خوبی داشتیم همچنین در سینماهای شیراز، گرگان، اهواز و رشت هم به زودی اکران خواهیم داشت . متاسفانه مشکلات تبلیغات رسانه ای و محیطی در شهرستان‌ها دو برابر تهران است و ما جز در سینماها هیچ راه دیگری برای اطلاع رسانی نداریم. در تهران هم به زودی تعدادی دیگر به سالن ها اضافه خواهد شد و امیدواریم به زودی بتوانیم در سینما فرهنگ، موزه سینما و… هم اکران داشته باشیم.

علی مصفا، لیلا حاتمی و زهرا حاتمی بازیگران «در دنیای تو ساعت چند است؟» هستند. صفی یزدانیان این فیلم را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>