سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم جدید کاوه سجادی حسینی بازیگر ایرانی ندارد/ احتمال فیلمبرداری در یمن

kaveh-sajadi

کاوه سجادی حسینی درباره خانواده‌ای عرب که درگیر جنگ می‌شوند، فیلم می‌سازد.

کاوه سجادی حسینی درباره خانواده‌ای عرب که درگیر جنگ می‌شوند، فیلم می‌سازد.

سجادی حسینی به سوره سینما گفت: دو طرح دارم که یکی از آنها در کارگاه «جن میلر» در جشنواره بین المللی فیلم فجر مطرح شد و با قرار گرفتن در ترکیب سه طرح برتر قول هایی مبنی بر حمایت از آن به من داده شد، اما هنوز به درستی نمی دانم این حمایت به چه نحوی و از جانب چه کسی صورت می گیرد. این فیلمنامه «تمرین ایستادن» نام دارد و باید خارج از ایران ساخته شود. مضمون جهان شمول آن می‌تواند در هر کشوری اتفاق بیفتد اما به این دلیل که قصه درباره یک خانواده عرب است ممکن است لوکیشنی در کشور عراق یا یمن پیدا کنیم.

وی افزود: «تمرین ایستادن» درباره یک دختر ۱۶ ساله است که خود و عزیزانش درگیر جنگ می‌شوند. می توان گفت یک نگاه روان درمانی و روان کاوی به مقوله دین در این فیلم مطرح می‌شود. این فیلم در قالبی کاملا داستانی روایت می شود و من فکر می کنم برای مخاطب امروز جذاب است. زبان اثر عربی است، اما حتما در ایران با زیرنویس اکران می‌شود. من اعتقادی به دوبله ندارم و فکر می‌کنم جهان اثر را از فضایی که باید در آن قرار داشته باشد دور می‌کند.

کاوه سجادی حسینی با فیلم «بوفالو» در جشنواره سی و سوم فجر حاضر بود. او فیلم  «شب بیرون» را هم در کارنامه دارد که اخیرا در گروه هنر و تجربه به نمایش در آمد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>