سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۰:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب

از شنیدن پیشنهاد بازیگری شوکه شدم/ تردید برای بازی در «قشنگ و فرنگ»

ehteram-boroomand

احترام برومند برای بازی در فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» تردید داشته اما بر این تردید غلبه کرده است.

احترام برومند برای بازی در فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» تردید داشته اما بر این تردید غلبه کرده است.

احترام برومند قرار است در فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» ساخته وحید موساییان به زودی جلوی دوربین برود. برومند درباره قبول این نقش به سوره سینما گفت: زمانی که این پیشنهاد را شنیدم خیلی شوکه شدم و برایم جالب بود. فیلمنامه را که خواندم از نقش خوشم آمد ولی خیلی مردد بودم که کار را قبول کنم.

وی افزود: گاهی تصمیمم قطعی می‌شد و قبول می کردم اما کمی که می گذشت منصرف می‌شدم. تا اینکه به اصرار دوستان نقش را پذیرفتم و از این بابت احساس رضایت دارم. اگر چه در نقشی بسیار پیرتر از سن واقعی خودم هستم، اما از لحاظ ویژگی های شخصیتی با این کاراکتر احساس نزدیکی می‌کنم . نقشی که قرار است به عهده داشته باشم مادر یا بهتر بگویم مادربزرگی مسئول و مهربان است.

برومند گفت: من از طریق مسعود میمی با این گروه آشنا شدم و چند روزی است که تمرین‌ها را آغاز کردم و امیدوارم همانقدر که من کار را دوست دارم در نهایت نتیجه خوبی هم داشته باشد. تمام این سال‌ها از سینما دور نبودم و فضای دوستانه‌ای گروهی که قرار است با آنها همکاری داشته باشم من را خوشحال می‌کند.

احترام برومند مادر لیلی رشیدی و همسر داوود رشیدی مجری برنامه کودک در دهه ۵۰ بوده، در فیلم سینمایی «دیشب بابا تو دیدم آیدا» ساخته رسول صدرعاملی مقابل دوربین رفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>