سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ خرداد ۱۳۹۴ در ۱:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب

خاطرات «آن بیست و سه نفر» مرور می‌شود

aan-23-nafar

چهل و دومین جلسه سینما روایت به مناسبت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، به اکران و بررسی مستند «بیست و سه و آن یک نفر» می‌پردازد.

چهل و دومین جلسه سینما روایت به مناسبت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، به اکران و بررسی مستند «بیست و سه و آن یک نفر» می‌پردازد.

سوره سینما- این مستند به نویسندگی کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی علیرضا رییسیان ساخته شده و برگرفته از کتاب «آن بیست و سه نفر» است. کتاب «آن بیست و سه نفر» خاطرات خود نوشته آزاده احمد یوسف زاده است که در جریان عملیات آزاد سازی خرمشهر به اسارت در می اید. در این کتاب شرح ۸ ماه نخست اسارت این نوجوان که در یک گروه شامل ۱۹ نوجوان کرمانی و ۴ نوجوان دیگر بودند و ماجراهای آنها از جمله دیدار با صدام در کاخ ریاست جمهوری عراق نگاشته شده است. رهبر معظم انقلاب چندی پیش بر این کتاب را تقریظ کرده‌اند.

چهل و دومین جلسه سینما روایت روز یکشنبه ۳ خرداد راس ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی نبش بهار جنوبی برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>