سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ خرداد ۱۳۹۴ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

سهرابی فیلمنامه «مدار بسته»را می‌نویسد/ سرنوشت مبهم «لاتاری»

omid-sohrabi

امید سهرابی این روزها مشغول نگارش فیلمنامه سینمایی «مدار بسته» است.

امید سهرابی این روزها مشغول نگارش فیلمنامه سینمایی «مدار بسته» است.

امید سهرابی که این شب‌ها با مجموعه «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان به تلویزیون آمده،به سوره سینما گفت: پیش از این یک فیلمنامه سینمایی با نام «لاتاری» نوشته بودم و قصد داشتم به عنوان اولین فیلم سینمایی جلوی دوربین ببرم، اما از آنجا که ما هیچ پشتوانه مالی نداریم و از جایی حمایت نمی شویم باید صبر کنیم تا سرمایه فیلم هایی که هنوز نمایش داده نشده اند برگردد و بتوانیم کار بعدی را آغاز کنیم. علاوه بر این سریال فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» بهمن فرمان آرا هم در نوبت اکران است. امیدوارم سرمایه بازگردد تا هرچه زودتر کار جدید را آغاز کنیم.

وی افزود: با همکاری امیررضا طلاچیان هم به تازگی فیلمنامه سینمایی دیگری را با نام «مدار بسته» آغاز به نوشتن کردیم. از نظر فضای کار، این فیلم یک درام اجتماعی است که به «لاتاری» نزدیک است، اما به روابط انسانی بین کاراکترها جهان شمول تر نگاه می‌کند. باتوجه به شرایط ممکن است این فیلم حتی زودتر جلوی دوربین برود و کارگردانی را با فیلمنامه جدیدم تجربه کنم. هر دوی اینها در فضایی ساده و جمع و جور روایت می‌شوند. ترجیحم در سینما این است و بر خلاف سریال‌هایی که تا الان نوشتم از شلوغی و کاراکترهای زیاد به دور هستند.

سهرابی گفت: اگر تا اول شهریورماه از لحاظ سرمایه به وضع مطلوبی برسم تولید «لاتاری» را آغاز خواهم کرد. در غیر این صورت صبر می کنم تا فیلمنامه «مدار بسته» به نتیجه برسد. این روزها برای نوشتن انرژی دارم و ممکن است امسال نمایشنامه جدید هم بنویسم. ضمن اینکه برای شبکه نمایش خانگی هم فصل اول یک سریال ۱۵ قسمتی را نوشتم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>