سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ خرداد ۱۳۹۴ در ۳:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

رییس سازمان سینمایی به سازندگان «ناهید» تبریک گفت

Nahid

در پی موفقیت فیلم «ناهید» در جشنواره کن، حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی پیام تبریکی را خطاب به دست اندرکاران این فیلم منتشر کرد.

در پی موفقیت فیلم «ناهید» در جشنواره کن، حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی پیام تبریکی را خطاب به دست اندرکاران این فیلم منتشر کرد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی ، متن این پیام به شرح زیر است: سرکار خانم آیدا پناهنده، جناب آقای بیژن امکانیان و دست اندرکاران محترم فیلم «ناهید»، خبر موفقیت شما به عنوان نماینده سینماگران جوان ایرانی موجب  خرسندی و مباهات است. درخشش نخستین فیلم بلندتان و افتخاراتی که پیوسته سینماگرانمان در جهان به دست می‌آورند برای مردم و اهالی فرهنگ و هنر امید آفرین است.

آینده از آنِ سینمایی است که ریشه در گذشته دارد ولی نگاه تیزبینش به فرداست. اهدای جایزه «آینده» به فیلم تان نشانه دیگری است از اینکه سینمای ایران یک راه است، یک نگاه است، نگاهی دیگر که به احترام اش سینماگران و سینمادوستان جهان در کن بارها  از جای برخاستند و بدان آفرین گفتند. این درخشش شایسته را به شما تبریک می‌گویم و برایتان آرزوی بهترین‌ها را دارم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>