سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۱:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب
اکران نوروزی و حاشیه‌هایش/

رمضانی: نوروز مختص اکران فیلم کمدی نیست

gholamreza-ramezani

کارگردان فیلم «همبازی» تاکید کرد اختصاص اکران نوروزی به آثار کمدی اجحاف به دیگر آثار است.

کارگردان فیلم «همبازی» تاکید کرد اختصاص اکران نوروزی به آثار کمدی اجحاف به دیگر آثار است.

غلامرضا رمضانی با اشاره به این که فعلا به ساخت فیلمی مشغول نیست، به سوره سینما گفت: با این استدلال موافق نیستم که به خاطر مفرح بودن ایام نوروز، حتما از آثار کمدی و شاد برای اکران این روزها استفاده کنیم. باید مجموعه ای از فیلم ها را که ساختار مناسب داشته باشند و بتوانند تماشاگر را تا دقیقه آخر روی صندلی نگه دارند، در چینش اکران نوروزی قرار بگیرند.

وی درباره چشم‌انداز سینمای ۹۲ گفت: شرایط امروز سینمای ما به گونه‌ای است که نمی توان در مورد آن پیش بینی داشت و کوچکترین اتفاق در این کشور می‌تواند برای همه چیز دارای تاثیر باشد، اما  اینطور که از نظر پخش کننده ها برمی آید اوضاع اکران سینمای ۹۲ نمی تواند چندان خوشایند باشد. امسال در تهران حضور نداشتم نتوانستم جشنواره را دنبال کنم و تنها موفق به تماشای چند فیلم شدم. «او خوب سنگ می‌زند» ساخته هادی محقق، کار معمولی و متوسطی بود و چند فیلم دیگر هم به تله فیلم نزدیک تر بودند تا فیلم.

رمضانی اضافه کرد:  فیلم آقای محقق هم در ابعاد خودش اثر بدی نیست، اما اگر انتظار ما از سینما مانا بودن فیلم است، با توجه به اینکه فیلم افت و خیز و پیچش زیادی نداشت، نمی توان آن نگاه شسته رفته را به اثر داشت. روی هم رفته به عنوان فیلم اول آن را مثبت ارزیابی می کنم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>