سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ خرداد ۱۳۹۴ در ۱۱:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب

«آشوب» ۲۰ خردادماه جلوی دوربین می‌رود/ کار با بخش خصوصی بی‌دردسر است

kazem-rast-goftar

کاظم راست گفتار پیش تولید فیلم جدید خود را آغاز کرد تا به زودی فیلمبرداری را شروع کند.

کاظم راست‌گفتار پیش‌تولید فیلم جدید خود را آغاز کرد تا به زودی فیلمبرداری را شروع کند.

راست‌گفتار به سوره سینما گفت: نوسنده، تهیه کننده و کارگردان فیلم خودم هستم، نام بقیه عوامل هم به زودی اعلام می‌شود. بخش اعظم کار در تهران جلوی دوربین می رود و درصد کمی از کار هم در جنوب و شمال کشور فیلمبرداری می شود. فیلمنامه بازنویسی نهایی شده اما ممکن است در حین کار تغییراتی بر نوشته اعمال شود. اگر طبق برنامه پیش بریم از ۱۰ روز دیگر ۲۰ خرداد فیلمبرداری شروع می‌شود.

وی افزود: هزینه این فیلم از بخش خصوصی تامین می‌شود. ما امیدمان را از کمک های دولتی به حوزه فرهنگ و هنر بریدیم، ضمن اینکه کار با بخش خصوصی دردسرهای کمتری دارد و زودتر هم به نتیجه می‌رسیم. این فیلم پیش‌تولید سنگین دارد، اما طبق برنامه زمانبندی حتما به جشنواره فیلم فجر خواهد رسید.

داستان فیلم سینمایی «آشوب» درباره گرفتاری یک جوان است که در فضایی طنز روایت می شود. داستان این جوان تحصیل کرده متعلق به دهه ۲۰ شمسی است که عاشق خوانندگی است و با نام مستعار آشوب در لاله زار خوانندگی می کند. اشتیاق آشوب برای خوانندگی با آشوب های آن دوران تلفیق می شود و به طوفات و آشوب وحشتنک و در عین حال طنزآمیز تبدیل می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>