سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ خرداد ۱۳۹۴ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

«نقش نگار» با حذف نام بابک زنجانی اکران می‌شود/ لغو پروانه ساخت یک فیلم

naghshe-negar1

دفتر شکوفافیلم دو فیلم «نقش نگار» و «مردن به وقت شهریور» را آماده اکران دارد.

دفتر شکوفافیلم دو فیلم «نقش نگار» و «مردن به وقت شهریور» را آماده اکران دارد.

داریوش باباییان به سوره سینما گفت: مشکلات فیلم سینمایی «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی برطرف شد و بدون حذف حتی یک پلان فیلم به زودی اکران می‌شود. خوشبختانه این فیلم دچار ممیزی نشد و تنها مشکلش نام بابک زنجانی بود که با حذف آن شرکت ملی نفت جایگزین شد و دیگر مساله ای از بابت نمایش عمومی ندارد. فیلم «چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی سید محمدرضا ممتاز هم مراحل فنی را پشت سر گذاشته و به زودی آماده اکران می‌شود.

وی افزود: فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی هم برای اکران آماده است، اگرچه زمان مشخصی برایش در نظر گرفته نشده اما این فیلم به احتمالا زیاد بعد از عید فطر روی پرده خواهد رفت. همچنین پیش از این قرار بود فیلم سینمایی «تصویرم در آینه نیست» ساخته شود اما به خاطر مسایل موجود شرایط تولید فراهم نیست.

naghshe-negar2

«من یک ایرانی‌ام»، «آیینه و شمعدون»، «ننه قلی و کدو قلقلی‌زن» و «مبارزان کوچک» از دیگر فیلم های در نوبت اکران دفتر شکوفافیلم است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>