سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۴ در ۱۲:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب

«میهمان داریم» در جشنواره فیلم فجر دیده نشد/ تجربه‌ای دشوار اما لذت‌بخش

Mehman Darim (1)

کیوان مقدم طراح صحنه و لباس فیلم سینمایی «میهمان داریم» از این نجربه با عنوان کار سخت و خوب خود یاد می‌کند.

کیوان مقدم طراح صحنه و لباس فیلم سینمایی «میهمان داریم» از این نجربه با عنوان کار سخت و خوب خود یاد می‌کند.

مقدم به سوره سینما گفت: شب گذشته متوجه شدم برای جایزه بهترین دستاورد فنی جشنواره فیلم شهر برای فیلم «میهمان داریم» کاندیدا شده ام. در جشنواره‌های مختلف نامزد شده‌ام و جایزه نبرده ام که دیگر هیچ حس خاصی ندارم. می توانم بگویم نه خوشحالم و نه هیجان زده، عادت کرده‌ام نام خودم را در میان فهرست کاندیداها ببینم و بعد برای دیگران دست بزنم.

وی افزود: البته با توجه به اینکه طراحی صحنه «میهمان داریم» در جشنواره فیلم فجر سی و دوم اصلا دیده نشد، مورد توجه واقع شدن از جانب داوران جشنواره فیلم شهر جای خوشحالی دارد. نمی توانم انکار کنم دیده شدن زحمتی که من و گروهم برای این فیلم کشیدیم، باعث رضایت و خرسندی ماست. اگر پشت صحنه «میهمان داریم» را که به تازگی نسخه خانگی آن منتشر شده تماشا کنید متوجه می‌شوید تا چه حد این وجه از کار سخت بود و چقدر نیاز به برنامه ریزی داشت.

این طراح صحنه و لباس گفت: یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای کار کردن این است که هر از چندگاهی فیلمنامه هایی به تو پیشنهاد می شود که با خواندن شان در می‌یابی فرصتی برای تجربه کردن یک کار جدید و تازه فراهم شده و فیلمنامه «میهمان داریم» یکی از آنها بود. این فیلم یکی از آن کارهای خوب و سخت بود که خیلی دوستش دارم. درباره نتیجه جشن اختتامیه هم پیش بینی خاصی ندارم، تنها می گویم امیدوار هستم همه کسانی  که شایسته دریافت جوایز جشنواره فیلم شهر هستند، تندیس ها را به خانه ببرند.

کیوان مقدم طراحی صحنه و لباس فیلم‌های «من دیگو مارادونا هستم»، «متروپل»، «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» و … را بر عهده داشته است. «میهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور محصول حوزه هنری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>