سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ خرداد ۱۳۹۴ در ۱:۱۹ ب.ظ چاپ مطلب

نامزدهای چهره تلویزیونی جشن حافظ اعلام شد

jashne-hafez

نامزدهای بخش تلویزیون جشن حافظ معرفی شدند.

نامزدهای بخش تلویزیون جشن حافظ معرفی شدند.

سوره سینما- پانزدهمین جشن حافظ(دنیای تصویر) امسال علاوه بر برگزیده‌های بخش سینما و تلویزیون، برای سومین بار پس از یک وقفه از یک چهره تلویزیونی هم تقدیر خواهد کرد. هیات داوران جشن حافظ پس از بررسی برنامه‌های تلویزیونی سال گذشته، با تاکید روی مجری‌محور بودن برنامه، چهره‌های زیر را به عنوان نامزدهای بخش چهره تلویزیونی سال پانزدهمین دوره جشن حافظ انتخاب کردند:

احسان علیخانی برای اجرای برنامه «ماه عسل»، عادل فردوسی‌پور برای اجرای برنامه «نود»، رامبد جوان برای «خندوانه» و مرتضی حیدری مجری «پایش».

در پانزدهمین جشن حافظ که بیست و ششم خردادماه برگزار خواهد شد، تندیس حافظ بهترین چهره تلویزیونی به یکی از این نامزدها اهدا خواهد شد. پیش از این داریوش ارجمند برای «طلوع ماه» و مرتضی حیدری برای «گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه۲» برنده تندیس حافظ بهترین چهره تلویزیونی شده بودند.

برای انتخاب چهره تلویزیونی برنامه‌هایی مورد بررسی قرار گرفتند که از فروردین ۱۳۹۳ تا انتهای اسفندماه ۱۳۹۳ پخش شده‌اند. جشن حافظ(دنیای تصویر) با مدیریت علی معلم تنها جشن خصوصی در حوزه سینما و تلویزیون است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>