سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ خرداد ۱۳۹۴ در ۱۰:۳۷ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش «پریدن از ارتفاع کم» در یک جشنواره اروپایی

Paridan Az Ertefa (4)

فیلم سینمایی «پریدن از ارتفاع کم» ساخته حامد رجبی در پنجاه و یکمین دوره جشنواره پیزارو به نمایش در می آید.

فیلم سینمایی «پریدن از ارتفاع کم» ساخته حامد رجبی در پنجاه و یکمین دوره جشنواره پیزارو به نمایش در می آید.

سوره سینما- این فیلم که هم اکنون در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده است، در بخش مسابقه سینمای نو جشنواره فیلم پیزارو به نمایش در می آید. جشنواره‌ی پیزارو که امسال پنجاه و یکمین دوره‌ آن برگزار خواهد شد، در سال ۱۹۶۵ با همکاری پیر پائولو پازولینی و برناردو برتولوچی پایه گذاری شده و همیشه سعی در پخش آثاری داشته که از دریچه‌ای نو به هنر سینِما نگاه می‌کنند.

این جشنواره‌ از ۲۹ تیر ماه تا ۵ مردادماه در ایتالیا برگزار می‌شود. «پریدن از ارتفاع کم» داستان زنی به نام نهال است که چهار ماهه حامله است و ناگهان می فهمد که جنین در شکمش مرده است. سکوت می کند و تصمیم می گیرد از این ماجرا به کسی چیزی نگوید.

نگار جواهریان، رامبد جوان، محمود بهروزیان، مهر آل آقا، صدف احمدی، سعید اشتیاقی، شفق شکری، افشین لیاقت، علی اکبر مددی مهر، امیر حسین آصفی و ژیلا دایی از جمله بازیگران فیلم سینمایی «پریدن از ارتفاع کم» هستند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حامد رجبی  مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان  طراح صحنه و لباس: لیلا نقدی پری  طراح چهره پردازی: الهام صالحی مدیر تولید و مجری طرح : مهدی برزگر  تدوین: اسماعیل منصف جلوه های ویژه بصری: محمد ثانی فر.آیدا غازی دستیاراول کارگردان و برنامه ریز: حمیدرضا غفارزاده  صدابردار: رضا تهرانی طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، منشی صحنه: فاطمه فاضلی  مدیر تدارکات: امیر اسکندری و تهیه‌کننده: مجید برزگر و سعید آرمند اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>