سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ خرداد ۱۳۹۴ در ۱:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب

عسگرپور برای بار دوم نایب رییس فیاپف شد

asgar-poor

مجمع عمومی فیاپف برای دومین بار محمد مهدی عسگرپور را به سمت نایب رییس این فدراسیون برگزید.

مجمع عمومی فیاپف برای دومین بار محمد مهدی عسگرپور را به سمت نایب رییس این فدراسیون برگزید.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی خانه سینما در انتخابات اخیر فیاپف که در شهر کن برگزار شد . مجمع عمومی فدراسیون بین المللی تهیه کنندگان فیلم ، برای بار دوم محمد مهدی عسگرپور را به عنوان عضو هیأت رئیسه و نایب رئیس با تمرکز بر قاره آسیا برگزید.

فیاپف فدراسیونی متشکل از ۲۲ کشور از ۵ قاره جهان است ، این اتحادیه تنها سازمان سینمایی و تلویزیونی است که شبکه جهانی را نمایندگی می کند. این سازمان مسئولیت رعایت حقوق تجاری و معنوی آثار سینمایی و تلویزیونی را عهده دار است . فیاپف در سال ۱۹۳۳ تشکیل و مجمع عمومی آن بالاترین نهاد آن است که رئیس و چهار نایب رئیس آن را برای مدت ۲ سال انتخاب می کند.

به دنبال اعلام خبر احراز جایگاه نایب رئیسی ایران در فدراسیون بین المللی تهیه کنندگان فیلم برای دومین بار ، سید رضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما ، حسن اعتماد اعضای فیاپف را به محمد مهدی عسگرپور ، نشانه حضور جدی سینمای ایران در عرصه بین الملل دانسته و این موفقیت را به سینمای ایران و محمد مهدی عسگرپور تبریک گفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>