سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ خرداد ۱۳۹۴ در ۹:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب

«فردا» به سینماها رسید

farda

فیلم «فردا» ساخته مشترک مهدی پاکدل و ایمان افشاریان از سه‌شنبه ۱۹ خردادماه در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده رفت.

فیلم «فردا» ساخته مشترک مهدی پاکدل و ایمان افشاریان از سه‌شنبه ۱۹ خردادماه در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده رفت.

سوره سینما- به گزارش مشاور رسانه ای فیلم، «فردا» عنوان نخستین فیلم بلند مهدی پاکدل و ایمان افشاریان است که این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو روی پرده رفت و توانست نظر مخاطبان را به خود اختصاص دهد. این فیلم به تازگی مورد توجه شورای سیاستگذاری گروه هنر و تجربه قرار گرفته و اکرانش از روز گذشته آغاز شده است.

مهدی پاکدل پیش از این چهره شناخته شده ای در عرصه  بازیگری در سینما بوده است که برای اولین بار در مقام کارگردان با ایمان افشاریان همراه شده است و فیلم «فردا» را به طور مشترک با یکدیگر کارگردانی کردند.

نخستین فیلم بلند مهدی پاکدل و ایمان افشاریان بعد از حضور در جشنواره سی و دوم فیلم فجر در چند جشنواره مختلف جهانی حضور داشته است که این فیلم مورد توجه مخاطبان بین المللی نیز قرار گرفته است.

این فیلم در نخستین روز اکرانش در گروه سینمایی هنر و تجربه در سینما فرهنگ و سینما سوره اصفهان مورد توجه مخاطبان این گروه سینمایی قرار گرفته است. طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است مراسم آیین دیدار با عوامل فیلم «فردا» روز دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ در سینما فرهنگ برگزار شود.

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون و چهره صاحب نام سینمای ایران در این فیلم در مقام مجری طرح ظاهر شده و تهیه کنندگی این فیلم برعهده احسان دلاویز است که پیش از این با عنوان سرمایه گذار در فیلم «لامپ ۱۰۰» به کارگردانی سعید آقا خانی حضورداشته است.

«فردا» داستان دختری است که علاقه به عکاسی دارد و همراه با مادرش راهی سفر عکاسی می‌شود که در این سفر اتفاقاتی برای او پیش می‌آید. این موضوع فیلم «فردا» است اما در واقع فیلم برداشتی آزاد از سه حکایت مولانا است. علیرضا شجاع نوری، صادق صفایی، علی دهکردی، امیررضا دلاوری، مجید آقاکریمی، سوده شرحی، محمدرضا علیمردانی و  ستاره اسکندری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

لیست عوامل اصلی فیلم «فردا» عبارتند از نویسنده، طراح و کارگردان: مهدی پاکدل، ایمان افشاریان، تهیه کنندگان: احسان دلاویز، حسین صابری، مشاور کارگردان: پوران درخشنده، مدیر فیلمبرداری: سینا کرمانی زاده، صدابردار: علیرضا نوین نژاد، طراح چهره‌پردازی: سودابه خسروی، آهنگساز: بهزاد عبدی، طراح لباس: سوده شرحی، تدوین: معین شافعی، صداگذار: احسان افشاریان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: محمد شریفی، طراح جلوه‌های بصری: امیررضا معتمدی، طراحی بدلکاری: علیرضا فتحی، عکاس: مهدی شاه‌حسینی، منشی صحنه: افسانه شیخی، مدیر تولید: ساسان سالور، مجری طرح و جانشین تهیه‌کننده: بهنوش طباطبایی و مشاور رسانه ای: سام بهشتی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>