سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ خرداد ۱۳۹۴ در ۱۲:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب

حمایت نیروی انتظامی از اکران‌های ویژه ماه رمضان/ صدا و سیما همکاری کند

azadi-ramezan

رییس انجمن سینماداران از برنامه‌های ویژه برای اکران فیلم‌ها در ماه مبارک رمضان خبر داد.

رییس انجمن سینماداران از برنامه‌های ویژه برای اکران فیلم‌ها در ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمد قاصد اشرفی به سوره سینما گفت: امسال اتفاقات خوبی در انتظار مخاطبان در ماه رمضان است و خوشبختانه نیروی انتظامی که همیشه حامی ما بوده اینبار هم دست همکاری داد و باید به طور ویژه از این بابت سپاسگزار بود. امیدوارم سازمان صدا و سیما هم در پخش تیزرهای تبلیغاتی و معرفی هرچه بهتر فیلم‌ها با همکاری کند تا در این ماه شاهد سالن‌های شلوغ و فیلم های پر مخاطب باشیم. اگر همه یاریگر هم باشند ماه رمضان پرباری را پشت سر خواهیم گذراند.

وی افزود: امسال در این نوبت فیلم های خوبی روی پرده آمدند و با توجه به امتیازهای ویژه در نظر گرفته شده مردم می توانند بر حسب درجه بندی سینماها در همه سانس‌ها بلیت را دوهزارتومان ارزان تر بخرند ضمن اینکه نرخ نیم بهای سه شنبه ها به قوت خود باقی است. آخرین ساعت اکران بعد از اذان مغرب هم به عهده سینمادار گذاشته شده چون سالن ها موقعیت ها و شرایط متفاوتی دارند قرار شد با همکاری نیروی انتظامی هیچ محدودیتی برای سانس آخر نباشد و سینما تا زمانی که برایش مقدور است میزبان مخاطبین سینما باشد.

این سینمادار گفت: فیلم های جدید از هفته دوم ماه رمضان اکران خواهند شد، اما چون به خاطر شب های قدر چند روز سالن‌ها تعطیل است عملا دو هفته در ماه رمضان نمایش خواهند داشت. آثار جدید جایگزین فیلم هایی که الان روی پرده هستند نخواهند شد و تنها به لیست نمایش اضافه می‌شوند. با توجه به امکانات ویژه ای که سینمادارها تعریف کرده اند و فیلم های خوبی که داریم شاهد رویدادهای خوبی خواهیم بود.

رییس انجمن سینماداران گفت: اتفاق خوب دیگری که اخیرا رخ داده مطرح کردن بحث سینماها و ریزش مخاطب در مجلس شورای اسلامی بود. یکی از نماینده‌های محترم با عنوان این مساله باعث شد تا کمیسیون فرهنگی مجلس و سایر نمایندگان هم به موضوع توجه نشان دهند. امیدوارم با حمایت مسئولان و اختصاص بودجه بتوانیم جلوی ضرر و زیان‌های اقتصادی را بگیریم و سینما و فضاهای فرهنگی را بیش از پیش رونق دهیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>