سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ خرداد ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

اولین حضور سینمایی یک تئاتری باسابقه در «افسانه شکارچیان گرگ»/ ادامه مراحل فنی فیلم نادری

mehdi-naderi

فیلم سینمایی «افسانه شکارچیان گرگ» به کارگردانی مهدی نادری در مراحل فنی است.

فیلم سینمایی «افسانه شکارچیان گرگ» به کارگردانی مهدی نادری در مراحل فنی است.

نادری به سوره سینما گفت: «افسانه شکارچیان گرگ» که به کارگردانی و تهیه کنندگی خودم تولید شد این روزها در مرحله صداگذاری است و موسیقی آن را نادر مشایخی ساخته است. در این فیلم یک بازیگر مطرح تئاتر یعنی یاسر خاسب برای اولین بار جلوی دوربین سینما ظاهر شده و حضور بسیار خوبی هم داشته است. به غیر از او، میسا مولوی، ذبیح افشاری و خودم نیز در این اثر بازی کرده‌ایم. از نگاه من گوهر درخشانی از نسل جوان در «افسانه شکارچیان گرگ» گرد هم آمده و حاصل این فیلم ما را به آنچه می خواستیم یعنی تازه شدن روح با کمک الگوهای کهن این سرزمین، می رساند.

وی افزود: خیلی خوشحالم از اینکه فیلم ما از مشارکت و حمایت بنیاد سینمایی فارابی بهره مند شد و دوستان ما در این مرکز نگاه مساعدی به کلیت فیلمنامه دارند. این فیلم هم مثل تجربه قبلی من یعنی «بدرود بغداد» به مسائلی جهانی نگاه دارد و می خواهد خشونت را نفی کند. در حقیقت ما این بار هم مثل گذشته تلاش کرده ایم سینمای محلی را به سینمای ملی و سینمای ملی را به سینمای بین المللی برسانیم. به نظر من فیلم های ما در حال حاضر بیش از اندازه درگیر موضوعات محلی شده و عیب این اتفاق این است که الفبای آن موضوعات تنها در جغرافیای محدود کشور خودمان قابل ترجمه شدن است. ما همواره مردمی با اندیشه عمیق بوده ایم و تا کنون فرصت نشده این نگاه جهان‌شمول را آنطور که شایسته است بازنمایی کنیم.

مهدی نادری پیش از این نویسندگی «قلب سیمرغ» و همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی «بدرود بغداد» را بر عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>