سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ خرداد ۱۳۹۴ در ۱۱:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب

رنجبر: نقشی با دو گریم متفاوت در «آخر خط» داشتم

mehran-ranjbar

مهران رنجبر از پایان ایفای نقش در فیلمی با عنوان «آخر خط» به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر خبر داد.

مهران رنجبر از پایان ایفای نقش در فیلمی با عنوان «آخر خط» به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر خبر داد.

مهران رنجبر، در رابطه با فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت: بعد از عید نوروز در فیلمی با عنوان «آخر خط» به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر و تهیه کنندگی علی انصاریان بازی کردم که در آن نقش اصلی را داشتم.

وی ادامه داد: «آخر خط» از فیلم های خوبی است که بعد از «آوای باران» در آن حضور داشتم. این فیلم داستان سرگشتگی آدمی است که در دنیای امروز دچار مشکلات اقتصادی شده است.

این بازیگر تصریح کرد: «آخر خط» فیلمی در ژانر اجتماعی و کاملا جدی است اما خالی از لحظات طنز و با نمک نیست. من در این فیلم تجربه دو گریم متفاوت را داشتم.

رنجبر در معرفی دیگر بازیگران و سایر عوامل فیلم اظهار داشت: علی انصاریان، شایسته ایرانی، سارا منجزی و طوفان مهردادیان از جمله بازیگران این فیلم هستند. همچنین عبدالله عبدی نسب، مدیر تصویربرداری و آزاده قوام نیز به عنوان طراح صحنه و لباس در این فیلم حضور داشتند.

بازیگر سریال «آوای باران» عنوان کرد: بعد از این فیلم دیگر تا اسفند امسال تصمیم دارم که هیچ کاری را در حوزه تصویر قبول نکنم. برای امسال تصمیم دارم که دو کار در حوزه تئاتر به روی صحنه ببرم.

وی افزود: اولین کارم به اسم «کافه فرانسه»، نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده خودم است . این نمایش برای سالن تئاتر باران در حال آماده سازی است و هم اکنون درگیر انتخاب بازیگران هستم. این نمایش سه نقش اصلی دارد که خودم ایفاگر یکی از آنها خواهم بود. امیرحسین حریری، مدیر تالار مولوی تهیه کننده نمایش و آرش فصیح نیز به عنوان مدیر تولید با ما همکاری خواهد داشت.

رنجبر خاطرنشان کرد: بعد از اجرای این تئاتر سفری به ارمنستان برای حضور در جشنواره هایفست خواهیم داشت که در آنجا نمایش ریچارد سوم به کارگردانی آیدا آب پرور را با بازی تک نفره من اجرا خواهیم کرد. بعد از این جشنواره هم تئاتر دیگری را در نیویورک به صحنه خواهم برد که نمی توانم جزئیات بیشتری را در مورد آن بیان کنم.

وی در پایان گفت: من هنر ناب را تئاتر می دانم و خوشحالم که یک گروه بین المللی دارم و می توانم آنطور که علاقمندم در عرصه تئاتر فعالیت کنم. در حوزه تصویر نیز کیفیت کارها آنقدر پایین است که ترجیح می دهم فعلا فعالیتی در این حوزه نداشته باشم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>