سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۴ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

داستان خواننده پاپ در «نت»/ پورعرب دوباره مقابل دوربین سینما

pourarab-abbasi

پیمان عباسی از کلید خوردن فیلم سینمایی «نت» به نویسندگی خود و کارگردانی عباس مردایان خبر داد.

پیمان عباسی از کلید خوردن فیلم سینمایی «نت» به نویسندگی خود و کارگردانی عباس مردایان خبر داد.

پیمان عباسی به سوره سینما گفت: به زودی فیلم سینمایی «نت» به نویسندگی من و کارگردانی عباس مردایان کلید خواهد خورد. تهیه‌کننده این فیلم جمال گلی است. فیلم در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و هنوز برخی از بازیگران آن مشخص نشده‎اند، اما تا کنون حضور ‌ابوالفضل پورعرب، خاطره حاتمی و مجید واشقانی قطعی شده است.

عباسی در رابطه با داستان این فیلم سینمایی خاطر نشان کرد: موضوع فیلم در رابطه با موسیقی است و داستان آن هم در رابطه با خواننده‌ای است که ۱۰ سال پیش و زمانی که موسیقی پاپ در حال شکل‌گیری بود گروهی تشکیل می دهد اما چون به او مجوز ندادند از ایران می‌رود. وقتی بعد از ۱۰ سال به ایران برای جمع کردن دوستانش و شروع دوباره باز می‌گردد متوجه می‌شود که هر کدام از آنها در جایی هستند و دچار ماجراهای عجیبی شده‌اند.

نویسنده «پرتقال خونی» در مورد دیگر فعالیت هایش گفت: نگارش پروژه دیگری به نام «ساعت صفر» را برعهده داشتم که اواخر تابستان کلید خواهد خورد. این فیلم شخصیت‌های زیادی دارد و کار پربازیگری است. از جمله بازیگران آن می توانم به امین حیایی، کامران تفتی و یک خانم بازیگر آمریکایی به نام الیزابت پیج اشاره کنم. داستان این فیلم هم در رابطه با یک دختر آمریکایی است که در روز تولدش با دریافت یک بسته متوجه می‌شود که نه کشور، نه ملیت و نه مذهبش چیزی نیست که تا کنون فکر می‌کرده است. او ایرانی است و مادرش که به خاطر قتل در زندان بوده، بعد از ۲۰ سال آزاد می‎شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>