سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۴ در ۱:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب

۳۰ درصد از فیلمبرداری «عشق سال‌های کوچ» تمام شد/ یک ملودرام عاشقانه در شیراز

kamran-ghadakchian

کامران قدکچیان از انجام شدن ۳۰ درصد از فیلمبرداری جدیدترین فیلم خود خبر داد.

کامران قدکچیان از انجام شدن ۳۰ درصد از فیلمبرداری جدیدترین فیلم خود خبر داد.

قدکچیان به سوره سینما گفت: ده روزی است که در شیراز به سر می بریم و تا امروز سی درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «عشق سال‌های کوچ» تمام شده و گمان می کنم کل پروژه نیز تا ۲۵ روز دیگر نیز به پایان برسد. گرمای زیاد هوا بیداد می کند، اما طبق برنامه داریم جلو می‌رویم و من از روند کار راضی هستم.

وی افزود: برخی از لوکیشن‌های ما در آثار تاریخی شیراز واقع شده و برخی دیگر در خیابان‌های شهر. «عشق سال‌های کوچ» بدون حمایت نهادهای دولتی و در سینمای مستقل در حال تولید است. ما این ملودرام عاشقانه و لطیف را با حضور امین حیایی، سحر ذکریا، بیژن بنفشه خواه ، پروانه معصومی، مژگان بیات، مهران رجبی و دیگر بازیگرانی روایت می‌کنیم که همگی به خوبی در نقش خود جای گرفته‌اند.

این کارگردان همچنین گفت: اخیرا فیلم سینمایی «جنون» به کارگردانی من در جشنواره شهر به نمایش در آمد. این اثر قرار است در ترکیب اکران دوم عید فطر قرار بگیرد و من امیدوارم اتفاقات خوبی در انتظارش باشد.

«عشق سال‌های کوچ» به نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیه‌کنندگی محمد نجیبی و کارگردانی کامران قدکچیان این روزها در شهر شیراز در حال فیلمبرداری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>