سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ تیر ۱۳۹۴ در ۹:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

«بوفالو» مهرماه اکران می‌شود/ «کابوس بعد از ظهر» فیلم تازه سجادی حسینی

bufalo

فیلم سینمایی «کابوس بعد از ظهر» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی با تامین سرمایه کلید می‌خورد.

فیلم سینمایی «کابوس بعد از ظهر» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی با تامین سرمایه کلید می‌خورد.

کاوه سجادی حسینی در مورد فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: مشغول نگارش یک فیلمنامه جدید به نام «کابوس بعد از ظهر» هستم. تلاش من بر این است که حتما این فیلم را امسال تولید کنم، اما از آنجا که بحث سرمایه در سینمای ایران مهم است ابتدا باید یک سرمایه گذار برای فیلمم پیدا شود.

وی ادامه داد: فیلم های مستقل از بدنه سینما دور هستند برای تولید این نوع از فیلم ها یا باید دولت کمک کند یا سرمایه‌گذار بخش خصوصی وارد عمل شود. طبیعی است تهیه‌کنندگانی که فیلم های تجاری کار می‌کنند سراغ فیلم‌های اجتماعی نمی‌آیند و از آن استقبال نمی‌کنند. به هرحال امیدوارم بتوانم با یافتن یک سرمایه‌گذار تولید این فیلم را آغاز کنم.

این کارگردان با بیان اینکه فضای فیلم جدیدش با «بوفالو» متفاوت است، توضیح داد: فضای «کابوس بعد از ظهر» از لحاظ تماتیک و قصه‌گویی با «بوفالو» تفاوت زیادی دارد و یک فیلم کاملا شهری است. شاید از جهاتی به فیلم «شب بیرون» که یک فیلم قصه‌گو بود شباهت بیشتری داشته باشد. از لحاظ نگاه نیز همان نگاه همیشگی‌ام، یعنی روابط انسانی در «کابوس بعد از ظهر» برایم مهم است و قصه رابطه ها است و با تم انتقام ساخته خواهد شد.

این کارگردان در رابطه با اکران فیلم سینمایی «بوفالو» گفت: طبق صحبت هایی که با همایون اسعدیان تهیه‌کننده فیلم داشتم، قرار است «بوفالو» در مهرماه امسال اکران بشود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>