سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ تیر ۱۳۹۴ در ۸:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب

پخش «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» بعد از ماه مبارک رمضان

yaddasht-zane-khanedar

۷۰ درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی تمام شده است.

۷۰ درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی تمام شده است.

اسماعیل عفیفه، تهیه‌کننده «یادداشت‌های یک زن خانه دار» به سوره سینما گفت: مجموعه، این روزها در حال تصویربرداری است و تنها ۳۰ درصد از این مرحله باقی مانده است. تلاش می‌کنیم کل پروژه را تا آخر ماه مبارک رمضان به پایان برسانیم تا اواسط تابستان از شبکه چهار پخش شود. این سریال چند بازیگر اصلی دارد که در قالب سه خانواده در همه اپیزودها حضور دارند. هر قسمت از مجموعه، داستان جداگانه ای دارد که به فراخور قصه، بازیگران مهمان نیز بازی دارند.

وی درباره حضور یکی از بازیگران که سال ها قبل و در زمان کودکی، مجموعه ای را با بازی او دیده بودیم توضیح داد: مونا غمخوار در نوجوانی از بازیگری دور شد اما مدتی پیش با بازی در چند تله فیلم دوباره به این عرصه بازگشت. ما برای سریال «یادداشت‌های یک زن خانه دار» به یک دختر جوان نیاز داشتیم تا یکی از نقش های اصلی را بازی کند. به خانم غمخوار پیشنهاد دادیم و بعد از انجام تست گریم و کسب توافق، کار شروع شد.

به گزارش سوره سینما یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» فروردین سال ۹۳ با حضور شقایق دهقان، فریبا جدی‌کار، امیررضا دلاوری، پردیس احمدیه، محمود بهروزیان، علی عامل‌هاشمی و مونا غمخوار در منطقه مرزداران تهران کلید خورد و حالا به آخرین روزهای تصویربرداری نزدیک شده است.

داستان مجموعه درباره شیوا نویسنده وبلاگی به نام «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» است. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته های او نظر می دهند در میان میگذارد. فیلمنامه سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» توسط گروهی از نویسندگان که سرپرست آنها علیرضا کاظمی‌پور است نوشته شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>