سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ تیر ۱۳۹۴ در ۱۰:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب

مصدومیت بازیگر «دریا موجه» را متوقف کرد/ «سال تحویل» در راه تولید

amir-samavati

تولید فیلم سینمایی «دریا موجه» به دلیل مصدومیت بازیگر فعلا متوقف شده است.

تولید فیلم سینمایی «دریا موجه» به دلیل مصدومیت بازیگر فعلا متوقف شده است.

امیر سمواتی تهیه کننده اولین فیلم بلند علی سرآهنگ به سوره سینما گفت: مدتی پیش حسین محجوب بازیگر اصلی فیلم دچار شکستگی پا شد که این مساله خاج از زمان فیلمبرداری برای ایشان اتفاق افتاد و این بازیگر هر دوپایش آسیب دید. از آنجا که به احتمال زیاد تا ماه آینده امکان بازی برای ایشان وجود ندارد، فیلمبرداری متوقف شد. بخش اعظم کار جلوی دوربین رفته و تنها سکانس‌های پایانی باقی مانده بود که به محض بهبودی ایشان ضبط خواهد شد. علاوه بر حسین محجوب، رویا افشار، میلاد کی‏مرام، شیفته خرم دری، مهران احمدی و یکتا ناصر از جمله بازیگرانی هستند که با این پروژه همکاری دارند.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود گفت: مدتی پیش پروانه ساخت فیلم سینمایی «سال تحویل» به کارگردانی سیاوش اسعدی دریافت شد و ما پیش‌تولید را آغاز کردیم و به زودی فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد. همچنین پروژه «مولانا» هم قرار بود با کشور ترکیه ساخته شود در حال مذاکره هستیم و برای نتیجه بهتر لازم است جلسات دیگری هم با آنها برگزار کنیم.

مدتی پیش حضور مهدی هاشمی برای بازی در فیلم سینمایی «سال تحویل» قطعی شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>