سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ تیر ۱۳۹۴ در ۱۱:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب

صفحه اینستاگرام فیلم «مزار شریف» راه‌اندازی شد

mazar-sharif1

صفحه اینستاگرام فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده با هدف ارتباط بهتر با مخاطبان و علاقمندان فیلم راه‌اندازی شد.

صفحه اینستاگرام فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده با هدف ارتباط بهتر با مخاطبان و علاقمندان فیلم راه‌اندازی شد.

سوره سینما- در صفحه اینستاگرام فیلم  مزار شریف ،تازه ترین اخبار و عکس های بازیگران و عوامل صحنه و پشت صحنه فیلم،تیزرهای کوتاه منتشر می شود و در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. علاقمندان می توانندآخرین  اخبار و اطلاعات را در آدرس instagram.com/mazarsharifmovie مشاهده کنند.

فیلم سینمایی مزار شریف به کار گردانی  حسن برزیده  اوایل شهریور ۹۴ در سینماهای  تهران و شهرستان اکران می شود. موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز پخش فیلم سینمایی مزار شریف را بر عهده گرفته است و  قصد دارد تا این فیلم را در اکران دوم عید سعید فطر در اوایل شهریور ۹۴ اکران کند. فیلم مزار شریف داستان کشتار دیپلمات های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت ۱۰ تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.

mazar-sharif2

مزار شریف با شعار هیچ جنگی  به نفع هیچ مردمی نیست  در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و علاوه بر استقبال منتقدان توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم را برای  بهزاد عبدی  و دیپلم افتخار بهترین جلوه های ویژه بصری را برای امیررضا معتمدی بدست بیاورد.

سایت رسمی  فیلم نیز به نشانی mazarsharif.ir در دسترس است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>