سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ تیر ۱۳۹۴ در ۹:۱۴ ق.ظ چاپ مطلب

بازیگر «اولین شب آرامش» در سوگ پدر/ تصویربرداری «سایبر» تمام شد

x5l36wwtb929gakxq22

یکی از بازیگران تلویزیون این روزها در غم از دست دادن پدر خود، به سوگ نشسته است.

یکی از بازیگران تلویزیون این روزها در غم از دست دادن پدر خود، به سوگ نشسته است.

شهروز ابراهیمی به سوره سینما گفت: دو هفته قبل پدرم را از دست دادم. ایشان پیگیر همه تجربه های تلویزیونی و سینمایی من بود و من همیشه از حمایت‌های معنوی او  بهره می‌بردم. حالا که رفته احساس می کنم چقدر ادامه کار برای من که عادت داشتم همیشه نظر او را درباره خودم بشنوم، سخت خواهد بود. یک رابطه دوستان و فراتر از رابطه پدری و پسری در میان ما برقرار بود و من همیشه برای توصیف او  عبارت «بزرگ اما دارای معصومیت کودکانه» را به کار می‌برم.

وی افزود: پدرم هنرمند بود و آثار دستی زیبایی از خود به یادگار گذاشته است، البته به یک شغل فنی هم اشتغال داشت. او محبت خود را از هیچکس دریغ نمی‌کرد و پایه فکر و ذهنش را مسائلی به غیر از مادیات تشکیل می داد. در یک کلام به دنیا وابستگی نداشت و من همیشه از این نظر به او غبطه می‌خوردم. احساس می کنم هنر حقیقی معنایی جز همین رهایی و وارستگی ندارد.

بازیگر «اولین شب آرامش» در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون در نقش پدر در تلویزیون و سینما ظاهر شده توضیح داد: چند باری پیش آمد که نقش یک پدر جوان را بر عهده بگیرم اما هرگز نتوانستم آن احساسی را که بین خودم و پدرم جریان داشت تجربه کنم. آن روزها من می توانستم با پدرم درد و دل کنم و دیگر گوش شنوایی ندارم. برایش آرزوی رحمت می کنم و امیدوارم روحش غرق در شادی باشد.

ابراهیمی همچنین گفت: فوت پدرم در حالی اتفاق افتاد که من بر سر سریال «سایبر» به کارگردانی احمد معظمی بودم. دوستان من در این مجموعه لطف کردند و دو هفته به من فرصت دادند تا پس از کسب روحیه و آرامشم، دوباره بر سر کار حاضر شوم. بازی من در این مجموعه به پایان رسیده و امیدوارم به زودی با پخش آن روحیه تازه بگیرم، هرچند که دیگر پدرم را در کنار خود ندارم، اما احساس می کنم او شاهد و ناظر من و روزگار من است.

شهروز ابراهیمی در «شب‌های تهران»، «آخر بازی»، «تیک» و مجموعه های مختلف تلویزیونی بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>