سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ تیر ۱۳۹۴ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«نت» و معرفی ستاره جدید موسیقی/ خروجی کار خوب نباشد نامم را حذف می‌کنم

peyman-abbasi

پیمان عباس گفت: تعداد فیلم‌هایی که نامم را حذف کردم بیشتر از آثاری است که اسمم در تیتراژ ثبت شده است.

پیمان عباس گفت: تعداد فیلم هایی که نامم را حذف کردم بیشتر از آثاری است که اسمم در تیتراژ ثبت شده است.

عباسی که قرار است یکی دیگر از فیلمنامه هایش با نام «نت» ساخته شود به سوره سینما گفت: این فیلم به موسیقی پاپ می پردازد و روایت گروه های موسیقی دهه گذشته در ایران است. داستان این فیلم درباره چند جوان است که ده سال قبل تصمیم گرفتند گروه موسیقی را بیندازند ولی به مشکل می‌خورند. یکی از آنها که تهیه کننده و لیدر گروه بود از ایران می رود و بعد از ده سال که بر می‌گردد تصمیم می‌گیرد گروه را دور هم جمع کند به این بهانه وارد زندگی دوستانش می شویم که هرکدام از این بچه ها داستان های خودشا ن را دارند.

وی افزود: وقتی درباره موسیقی پاپ و بحران هایی که پشت سر گذاشته شده صحبت می شود ناخودآگاه یاد لیدرهایی می‌افتیم که آن زمان با کج فهمی که در زمینه موسیقی وجود داشت از ایران رفتند. بعضی از این افراد موفق شدند و بعضی ها که استعدادهای خوبی بودند و می توانستند به جایگاه های بهتری برسند با رفتن شان شکست خوردند وشرایط خوبی ندارند. متاسفانه هنوز هم این اتفاق رخ می دهد و ما در «نت» می خواهیم بگوییم چطور می شود راهکارهایی پیدا کرد تا بتوان در کشور خودمان فعالیت سالم موسیقی داشت.

عباسی گفت: با کارگردان در بخش موسیقیایی و جنس کار هم سلیقه نیستیم من تصوری دیگر دارم وانتظار و شرایطی که پیش بینی کردم با زاویه نگاه دوستان متفاوت است. در این بخش دخالتی نکردم و به خودشان سپردم. نمی دانم نتیجه به فیلمنامه لطمه وارد می کند یا نه اما به طور کل همیشه در همه قراردادهایم یک شرط را لحاظ می کنم و اینکه اول خروجی فیلم را می بینم اگر شبیه چیزی بود که من نوشتم و توانستم خودم را در آن ببینم اجازه می دهم اسمم در تیتراژ باشد اگرنه اسمم را حذف می کنم. تا به حال تعداد فیلم هایی که اسمم را از تیتراژ درآوردم بیش از فیلم هایی است که اسمم ثبت شده است.

وی با تایید اینکه ابوالفضل پورعرب، نازنین فراهانی، خاطره حاتمی، مجید واشقانی و کامران تفتی در این فیلم حضور دارند گفت: پورعرب در نقش استاد موسیقی است که در ایران بنیانگذار و آهنگساز این کار بوده است. و الان هم که بچه ها برمی گردند سراغش می آیند نقش اصلی و قهرمان قصه یک نابازیگر است تا مردم تصور ذهنی از او نداشته باشند و احتمالا یک ستاره جدید از دنیای موسیقی خواهد بود.

این نویسنده که سال گذشته هم قرار بود با جمال گلی هماکری کند گفت: «سه جلد» یک سریال کمدی است که سال گذشته به کارگردانی سامان مقدم و بازی مهران مدیری به پیش تولید هم رسید اما با تغییر مدیران سازمان مسکوت باقی ماند و کار متوقف شد. در حال حاضر مدیران جدید تصمیم گرفتند با اعمال یک سری تغییرات کار را از سر بگیریم و احتمال دارد تولید این مجموعه دوباره به جریان بیفتد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>