سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ تیر ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب

«صفر»، فیلمی بدون حتی یک شخصیت مثبت

ramsin-kebriti

فیلم «صفر» به کارگردانی مسعود یزدانی‌‌فر حتی یک شخصیت مثبت ندارد.

فیلم «صفر» به کارگردانی مسعود یزدانی‌‌فر حتی یک شخصیت مثبت ندارد.

رامسین کبریتی به سوره سینما گفت: مشغول بازی در پروژه خاصی نیستم، اما برای حضور در دو فیلم سینمایی صحبت‌هایی شده و اگر توافق نهایی شود، بازی خواهم کرد. اسفند ماه سال گذشته بازی در «لحظه ای تا بهشت» را به پایان رساندم که هنوز جایی به نمایش در نیامده و عباس شرفی آن را کارگردانی کرده است. این پروژه مربوط به یک مرکز خیریه می‌شد و من دستمزدی برای بازی در آن دریافت نکردم. این فیلم داستان دو خواهر و برادر بود که از مددجویان مرکز توان بخشی ریحانه بودند.

وی افزود: در سال گذشته بازی در فیلم سینمایی «صفر» به کارگردانی مسعود یزدانی فر را هم به پایان رساندم. می توانم از این اثر به عنوان یکی از بهترین تجربه های بازیگری ام نام ببرم، زیرا با فیلمنامه بسیار جذابی سروکار داشتیم. داستان این اثر سینمایی به گونه ای بود که همه شخصیت های آن منفی و سیاه بودند و همین موضوع بر جذابیت های کار می افزود. یزدانی فر که نویسندگی این اثر را هم بر عهده داشت، به گونه ای قصه را پردازش کرده بود که همه شخصیت ها، از کوچک تا بزرگ، به درستی مورد توجه قرار گرفته بودند. به نظرم «صفر» حال و هوایی متفاوت با کل آثار سینمای ایران دارد.

بازیگر نقش صابر در سریال «ستایش» ۱ و ۲ همچنین درباره احتمال ساخت سری جدید این مجموعه گفت: به درستی خبر ندارم سری سوم این سریال ساخته می شود یا نه. تا امروز صحبتی در این مورد با من نشده اما الان هم نمی توانم بگویم در صورت دریافت پیشنهاد، می پذیرم یا نمی پذیرم. هر پروژه ای را باید در زمان خودش سبک – سنگین کرد و هنوز برای صحبت در این مورد زود است.

فیلم سینمایی «صفر» به نویسندگی و کارگردانی مسعود یزدانی فر و تهیه کنندگی علیرضا اشکبوس، درباره سه دوست و هم محله ای قدیمی است که بعد از سالها در یک گروه خلاف کار قرار می گیرند و در پی یک معامله بزرگ هستند که فتنه های یک گروه دیگر خصوصا یک فرد باعث می شود که تصمیم به نابودی یکدیگر بگیرند. پولاد کیمیایی،میلاد کی مرام،هدی زین‌العابدین،مهدی سلوکی،میرطاهر مظلومی،رامسین کبریتی،ارسلان قاسمی،الهام ارکیا، شهروز فرهادیه وعاطفه بختیاری،بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>