سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ تیر ۱۳۹۴ در ۱۰:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب

برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی برای «فصل شکار بادبادک‌ها»

fasle-shekare-badbadak1

مکتب تهران با همکاری مرکز ملی فرش ایران در اولین روز از اجرای تئاتر «فصل شکار بادباد‌ک‌ها» به کارگردانی جلال تهرانی مسابقه عکاسی برگزار می‌کند.

مکتب تهران با همکاری مرکز ملی فرش ایران در اولین روز از اجرای تئاتر «فصل شکار بادباد‌ک‌ها» به کارگردانی جلال تهرانی مسابقه عکاسی برگزار می‌کند.

سوره سینما- این مسابقه روز ۲۱ تیر ماه در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار خواهد شد و به نفرات اول تا سوم برگزیده توسط هیئت داوران سه قطعه فرش نفیس اهدا می شود. ۵۰ عکس برتر  این مسابقه به مدت یک هفته به نمایش در خواهد آمد و پنجاه عکس انتخابی دوم در قالب یک کاتالوگ به چاپ می رسد.

مکتب تهران پیش از این بزرگترین مسابقه ی عکاسی تئاتر ایران را در زمان اجرای نمایش« سیندرلا» از آثار همین کارگردان با حضور بیش از  ۵۰۰  عکاس و داوری ۱۲۰۰ قطعه عکس برگزار کرده است.  «فصل شکار بادبادک ها»  با بازی « بهنوش طباطبایی» کاری از مکتب تهران است که از ۲۲ تیرماه ساعت ۲۰:۴۵در سالن اصلی تاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

علاقمندان جهت پیش خرید بلیط این تئاتر می توانند به سایت ایران کنسرت به آدرس Iranconcert.com و سایت تیک ایت Tik8.com مراجعه کنند. اسامی هیات داوران این مسابقه بزودی اعلام می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>