سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۴ در ۸:۵۴ ق.ظ چاپ مطلب

«سه بیگانه» در راه اکران عمومی/ آخرین روزهای فیلمبرداری «نسیم»

3-biganeh-1

تهیه کننده فیلم سینمایی «سه بیگانه» نسبت به موفقیت اکران عمومی این اثر سینمایی ابراز امیدواری کرد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «سه بیگانه» نسبت به موفقیت اکران عمومی این اثر سینمایی ابراز امیدواری کرد.

مسعود ردایی به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «سه بیگانه» به کارگردانی مهدی مظلومی آماده اکران است اما قرار نیست بلافاصله بعد از عید فطر به نمایش در بیاید، ما باید تا زمان خداحافظی «از رییس جمهور پاداش نگیرید» به کارگردانی کمال تبریزی از پرده اکران صبر کنیم. پردیس زندگی سرگروهی این فیلم را بر عهده دارد و شرکت مولود رسانه به مدیریت آقای حبیب اسماعیلی امور مربوط به پخش آن را انجام می‌دهد، این شرکت فعلا پخش فیلم آقای تبریزی را بر عهده دارد.

وی افزود: سیامک مهمان دوست ساخت تیزر و آنونس فیلم را انجام داده است. من روزهای خوبی را برای این فیلم پیش بینی می کنم، زیرا حال و هوایی کمدی دارد و مردم ما همیشه طرفدار شوخی و خنده بوده اند. نمی‌دانم زمان اکران «سه بیگانه» فیلم سینمایی «گینس» به کارگردانی محسن تابنده نیز روی پرده هست یا نه، اما با وجود کمدی بودن هر دو فیلم، نگرانی خاصی ندارم. آن فیلم پیک فروش خود را گذرانده و گیشه فیلم ما تحت الشعاع آن قرار نمی گیرد.

3-biganeh-2

این تهیه کننده همچنین درباره فیلم سینمایی «نسیم» گفت: تا کنون هشتاد درصد از فیلمبرداری کل پروژه را در تهران و شهرستان های مختلف انجام داده ایم. بیست درصد از کار باقی مانده که در تهران انجام می شود و تا پایان تیرماه به طور کل مرحله فیلمبرداری را پشت سر می گذاریم. این فیلم به شرط پذیرش در جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهد داشت و نسبت به کسب موفقیت آن نیز بسیار امیدواریم.

فیلم سینمایی «سه بیگانه» با نام قبلی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» توسط مهدی مظلومی به نگارش در آمده، کارگردانی شده و جلوی دوربین رفته است. امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، مجید صالحی، لیلا اوتادی، برزو ارجمند، سحر قریشی، حسین محب اهری، رابعه اسکویی، شیوا خسرو مهر، علی کاظمی، کیانوش گرامی و حمید لولایی بازیگران اصلی این اثر سینمایی هستند. داستان این فیلم درباره سه مامور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می شوند اما از لحظه ورود با موقعیت های ویژه ای روبرو می شوند که برنامه های آن ها را به هم می‌ریزد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>