سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۴ در ۱:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب

همراهی اهالی رسانه زمان تعطیلی خانه سینما فراموش نشد/ سعی داریم علاوه بر صرفه‌جویی آورده داشته باشیم

neshast-khane-1

همایون اسعدیان دبیر جشن خانه سینما از رسانه‌ها برای حمایت از این نهاد صنفی قدردانی کرد.

همایون اسعدیان دبیر جشن خانه سینما از رسانه‌ها برای حمایت از این نهاد صنفی قدردانی کرد.

سوره سینما، نشست دبیر جشن خانه سینما و دبیر اجرایی این جشن امروز دوشنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۱۰ در خانه سینما برگزار شد. اسعدیان دبیر هفدهمین جشن خانه سینما در پاسخ به سوال خبرنگار سوره سینما در رابطه اهمیت حضور خبرنگاران و اهالی رسانه در مراسم مهم سینمایی که معمولا کمتر از سایر اصناف مورد توجه قرار می‌گیرند گفت: اهالی رسانه اعضای اصلی و از دوستان خانه سینما هستند و همیشه گفته ام اگر آنها نبودند خانه سینما امروز چیزی کم داشت. همیشه ما سعی کردیم در کنار اتفاقات داوری و سینمایی که رخ می دهد خبرنگاران را هم مورد توجه قرار دهیم و از زحمات شان تشکر کنیم. از آنجا که چنین بحثی الان مطرح شده و پیش از این آقای ایوبی هم از حقوق اهالی رسانه دفاع کرده بودند در سال های آینده تلاش می کنیم به طور ویژه تری به بخش رسانه را در کنار سایر صنوف بپردازیم.

در ادامه این پاسخ مازیار میری گفت: در دوره های پیشین که خانه سینما با مدیریت های قبلی اداره می شد همیشه توجه و احترام به خبرنگاران در اولویت قرار داشت، اما به خاطر تغییراتی که در یک دوره بوجود آمد فعالیت‌های این خانه کمتر از گذشته شد و الان با تصمیماتی که برای بهتر شدن و برگزاری مراسم ها به صورت آکادمیک گرفته می‌شود امیدوارم کوتاهی‌هایی که تا الان در این رابطه داشتیم جبران شود. حضور خبرنگاران همیشه برای ما مغتنم بوده و ما همراهی این دوستان را زمانی که خانه سینما تعطیل بود فراموش نکردیم.

neshast-khane-2

در این نشست اسعدیان به کاهش هزینه های جشن نسبت به سال گذشته اشاره کرد و در پاسخ به اینکه چگونه قرار است این اتفاق صورت بگیرد افزود: جشن‌های بخش انیمیشن، فیلم کوتاه، مستند و مراسم نکوداشت همچون سال پیش در سالن سیف اله داد برگزار می شود اما جشن اصلی خانه سینما را در میحیطی در شان و مقام همه اهالی ولی با صرفه جویی تا انجا که امکان دارد برگزار خواهد شد. ما سعی داریم در پایان این جشن علاوه بر بحث صرفه جویی آورده هم داشته باشیم.

وی ادامه داد: به این معنی که نه تنها قصد دریافت بودجه از ارشاد را نداریم بلکه با وجود اسپانسر اصلا قصد نداریم هزینه های اضافه داشته باشیم، بلکه می‌خواهیم تا آنجا که ممکن است نتیجه این برنامه‌ریزی به افزایش آورده‌هایمان بینجامد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>