سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ تیر ۱۳۹۴ در ۱۲:۵۲ ب.ظ چاپ مطلب

«خداحافظی طولانی» در هفته اول ۳۰ میلیون تومان فروخت/ اکران محدود در شهرستان

KhodahafeziToolani

فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» در یک هفته ابتدایی اکران حدود ۳۰ میلیون تومان در تهران فروش داشت.

فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» در یک هفته ابتدایی اکران حدود ۳۰ میلیون تومان در تهران فروش داشت.

سوره سینما- فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن از چهارشنبه  ۲۴ تیرماه در تهران با سرگروهی سینما اریکه ایرانیان به نمایش در آمد و تا دیشب ۲۹ تیرماه در مجموع حدود ۳۰ میلیون تومان فروش داشته است. اکران شهرستان این اثر سینمایی هنوز آغاز نشده، اما قرار است فیلم به زودی در دو سینما در شهرهای مشهد و گناباد روی پرده بیاید.

بیشترین فروش فیلم مربوط به سینماهای آزادی، کورش و ملت است و پس از این سالن‌ها با فاصله زیاد، پردیس سینمایی زندگی قرار دارد. تیزر و آنونس این فیلم سینمایی را سیامک مهمان دوست ساخته است که پخش آن از تلویزیون شروع شده است. نصب چند بیلبورد در سطح شهر نیز انجام شده است.

فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» در سینماهای سپیده، شاهد و ماندانا نیز اکران می شود. این اثر با بازی سعید آقاخانی، ساره بیات، میترا حجار و … داستان مردی را روایت می‌کند که از زندان آزاد می‌شود، اما رفتار جامعه با او تغییر کرده است. فیلمنامه این فیلم سینمایی به قلم اصغر عبدالهی نوشته شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>