سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ مرداد ۱۳۹۴ در ۳:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

«سرو زیر آب» به خوزستان، لرستان و یزد می‌رود/ همکاری با فارابی تصویب شد

hamed-hoseini

فیلمنامه «سرو زیر آب» بعد از هشت باز بازنویسی به تولید نزدیک شد.

فیلمنامه «سرو زیر آب» بعد از هشت باز بازنویسی به تولید نزدیک شد.

حامد حسینی تهیه‌کننده این فیلم که با رایزنی های مکرر شرایط همکاری فارابی را مهیا کرد به تازگی پروانه ساخت آخرین فیلم خود را گرفت. این تهیه کننده به سوره سینما گفت: قرار بود بخشی از هزینه ها را فارابی تامین کند و بقیه توسط بخش خصوصی تامین شود که در این زمینه صحبت هایی شده بود اما چون تولید شامل گذر زمان شد باید با سرمایه‌گذاران صحبت‌هایی دوباره داشته باشیم. در حال حاضر مساله اصلی ما بنیاد سینمایی فارابی است که این همکاری را تصویب کرده اما هنوز مشخص نیست چند درصد در جذب سرمایه با ما مشارکت می‌کند.

وی افزود: بر اساس گفت و گوها تا هفته آینده همه چیز مشخص خواهد شد و به محض اطلاع از این تصمیم پیش تولید را آغاز خواهیم کرد. این فیلمنامه به تازگی پروانه ساخت خود را دریافت کرد. تا به حل هشت بار بازنویسی شد و که بخشی از این بازنویسی برای اعمال نکته نظرهای خودمان بود اما در طول این تغییرات لوکیشن های مد نظرمان همان مناطقی هستند که پیش از این در نظر داشتیم.  «سرو زیر آب» بر اساس مستنداتی است که پیشتر اتفاق افتاده و قصه در زمان و مکانی خاص روایت می‌شود.

حسینی گفت: در تهران فیلمبرداری نخواهیم داشت. یزد، لرستان و خوزستان لوکیشن های قطعی ما هستند. مجموعه موضوعات مطرح شده در فیلم روایات مستندی است که اتفاق افتاده اما داستان شخصیت محور نیست و قهرمان قصه ما به کاراکتر مشخص و حقیقی اشاره ندارد. تمام تلاش ما این است که زودتر تولید را به سرانجام برسانیم و بتوانیم از لحاظ کیفی و کمیت زمانی به بهترین شکل تولید کنیم و در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>