سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۳۹۱ در ۹:۱۴ ق.ظ چاپ مطلب
پایان «رادیو هفت» با شروع بهار/

محمد صوفی: «رادیو هفت» بعد از نوروز روی آنتن نمی‌رود

mohamad-soofi

محمد صوفی تهیه‌کننده «رادیو هفت» از پایان پخش این برنامه در آخرین روز سال خبر داد.

محمد صوفی تهیه‌کننده «رادیو هفت» از پایان پخش این برنامه در آخرین روز سال خبر داد.

محمد صوفی تهیه کننده این برنامه پر بیننده به سوره سینما گفت: قرارداد ما برای «رادیو هفت» تا پایان اسفندماه است و قطعا برای ۱۵ روز عید برنامه نداریم و هنوز مشخص نیست بعد از عید هم ادامه بدهیم یا خیر، اما برای سال تحویل  مطابق سال‌های گذشته ویژه برنامه خواهیم داشت.

صوفی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر احترام به مخاطب قصد ندارد برنامه را در سال ۹۲ ادامه بدهد، گفت: فکر می‌کنم در این سه سال نشان داده‌ایم که بیش از هر چیز احترام به مخاطب است که برای ما اهمیت دارد. باید توجه داشت که تنها بخشی از امور برنامه‌سازی تحت اختیار ماست و مسائل مالی برنامه باید برطرف شود. در غیر این صورت قادر به ادامه دادن نیستیم.

وی که تا به امروز با استقبال عظیم مخاطبان خود رو به رو شده است، در ادامه گفت: نمی‌توانم بگویم تولید یک برنامه موفق فرمول خاص دارد، اما لازم است در وهله اول جنس مخاطب را شناخت و باید دانست برای چه گروهی از جامعه برنامه می سازیم.

صوفی که تا کنون تمام تولیداتش را با همراهی منصور ضابطیان ساخته در پایان گفت: همیشه از همکاری با ضابطیان راضی بوده‌ام و امیدوارم پس از این نیز ادامه داشته باشد.

محمد صوفی تهیه کننده برنامه «نقره» و «تصویر زندگی» در دوره‌ای بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>