سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۰:۱۹ ق.ظ چاپ مطلب

حضور انجمن سینمای دفاع مقدس در جشن خانه سینما

tandis-khane-cinema

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با ۲ فیلم در ششمین جشن مستقل فیلم کوتاه خانه سینما حضور دارد.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با ۲ فیلم در ششمین جشن مستقل فیلم کوتاه خانه سینما حضور دارد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، با اعلام اسامی فیلم‌های کوتاه راه یافته به هفدهمین جشن مستقل فیلم کوتاه سینمای ایران از سوی دبیرخانه جشن خانه سینما، ۲ فیلم کوتاه از تولیدات انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس جهت حضور در این جشن پذیرفته شدند.

«پارکینگ» به کارگردانی عباس عمرانی­ بیدی و «رنگان ۹۹» ساخته­ی تیام یابنده، که هر دو به مقوله­ دفاع مقدس از دو منظر متفاوت می­پردازند فیلم های راه یافته از سوی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به این گردهمایی بزرگ سینمایی می باشند.

پارکینگ داستان رزمنده­ای است که نگاه انسان­دوستانه به مردم شهرش یعنی خرمشهر دارد و یادبود آنها را در محل زندگی خود که یک پارکینگ است به شکلی نمادین زنده نگه داشته است. رنگان ۹۹ سرگذشت رزمنده­ای ایرانی است که در شرایطی دشوار نگاه انسانی و خیرخواهانه به یک سرباز عراقی که مجروح شده است دارد.

جشن خانه­ سینما یکی از بزرگترین گردهمایی های سینمایی کشور است که هر ساله برگزار می شود و طی آن بهترین و مهم­ترین فیلم های کوتاه و بلند سینمای ایران انتخاب و از برگزیده‌های هر رشته تجلیل به عمل می­آید. این جشن به همت صنوف سینمایی و سینماگران ایران برگزار می­شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>