سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۳۹۴ در ۲:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب

مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس معرفی شد

niroomand

محمدحسین نیرومند به جای محمدرضا شرف‌الدین روی صندلی مدیر عاملی انجمن سینمای دفاع مقدس نشست.

محمدحسین نیرومند به جای محمدرضا شرف‌الدین روی صندلی مدیر عاملی انجمن سینمای دفاع مقدس نشست.

سوره سینما- مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با حضور مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت و جمعی از مدیران این بنیاد در محل سالن جلسات کوثر این بنیاد برگزار شد. در این جلسه جواد جباری مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت ، با اشاره به اینکه این آمدن ها و رفتن ها امری طبیعی است که برای هر مسئولی وجود دارد ، مهم این است که یک مسئول چقدر منشاء اثر و خدمت خالصانه بوده است . هر تغییری باری از دوش مسئولی برداشته و بر دوش فرد جدید می گذارد که برای هر دو جای شکر دارد ، یکی از بار سنگین مسئولیت سبک و دیگری توفیق خدمت پیدا می کند.

جواد جباری ضمن تقدیر از یک دهه زحمات محمد رضا شرف الدین در سمت مدیرعاملی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت : ان شاالله زحمات این مدیر پر تلاش فرهنگی مقبول درگاه خداوند باشد . جناب آقای نیرومند از نیروهای متعهد ، متدین و ولایی نظام هستند که امیدواریم در این مسئولیت مهم فرهنگی و با کمک کلیه دوستان در انجمن سینمایی بتوانند از پس این وظیفه خطیر به خوبی در آیند.

جباری همچنین درباره وظایف مدیریت جدید گفت : ان شاالله بیش از پیش شاهد هم افزایی ها باشیم و در حوزه تولید بتوانیم تحولی در این عرصه که مورد توقع و انتظارجمع کثیری از جامعه سینمایی کشور است شاهد باشیم ، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس باید برای بررسی سوژه های مقاومت از طرح تا تولید برنامه داشته باشد ، توجه به سینماگران جوان و متعهد و انقلابی و استفاده از پیشکسوتان در تربیت نسل جوان می بایست در دستور کار انجمن قرار بگیرد . تعامل با مجموعه های دغدغه مند در حوزه انقلاب و دفاع مقدس باید سر لوحه مدیریت جدید انجمن قرار بگیرد. همچنین ایجاد تحرک و نشاط بیش از پیش در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس می بایست نهادینه شود .

جشنواره مقاومت امیدهای زیادی در داخل و خارج از کشور در حوزه فیلم مقاومت ایجاد کرده است و ان شاالله در سال ۹۵ با توجه به مدیریت جدید شاهد گام های رو به جلویی در این عرصه باشیم . جباری توفیق سلامتی و موفقیت برای آقای شرف الدین از خداوند متعال خواستار و برای آقای نیرومند در پست جدید آرزوی موفقیت کرد.

سپس آقای محمدرضا شرف الدین ضمن تشکر از مدیران قبلی و فعلی بنیاد فرهنگی روایت گفت : در این انجمن به دنبال رد پای دوستان شهیدم بودم و افتخارم این است که گرد خاک های رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله بر دوشم نشسته است. خوشحالم که آقای نیرومند در انجمن سینمای انقلاب و دفاع قدس مشغول فعالیت شدند و خالصانه حاضرم هر کمکی از دستم برآید انجام دهم.

محمد حسین نیرومند مدیرعامل جدید انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نیز ضمن تشکر گفت : فهرست بلند و انتظارات مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت کار را بسیار سخت می کند . ژانر سینمای دفاع مقدس مورد نظر رهبر انقلاب است و باید به سینمای تراز انقلاب اسلامی برسیم تا مطلوب نظر رهبری تامین شود. نمی شود از سینمای ایران گفت و از سینمای دفاع مقدس نگفت ، انجمن باید جایی برای عملیاتی شدن تئوری های شهید آوینی باشد . این انتظا را داریم که ریاست محترم بنیاد فرهنگی روایت تمام قد از انجمن و ما حمایت کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>