سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۳۹۴ در ۲:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب

محمد نادری در نقش استاد بنان/ بازیگر «شمعدونی» به «معمای شاه» پیوست

naderi-banaan

محمد نادری که با بازی در مجموعه «شمعدونی» به شهرت رسیده در «معمای شاه» نقشی ویژه بازی می‌کند.

محمد نادری که با بازی در مجموعه «شمعدونی» به شهرت رسیده در «معمای شاه» نقشی ویژه بازی می‌کند.

سوره سینما- محمد نادری در نقش استاد غلامحسین بنان و جعفر والی در نقش روح الله خالقی آهنگساز ترانه معروف «ای ایران» در مجموعه «معمای شاه» همبازی شدند. نادری که بعد از بازی در سریال «شمعدونی» بیش از بیش شناخته شد درباره فعالیت های اخیرش به سوره سینما گفت: از ۱۵ مردادماه با اجرای نمایش «پینوکیا» به کارگردانی شهره سلطانی در سالن استاد ناظرزاده ایرانشهر روی صحنه خواهم رفت. علاوه بر این به تازگی برای بازی در نقش غلامحسین بنان به مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» محمدرضا ورزی ملحق شدم. بخشی از کار ضبط شده و سکانس هایی هم باقی مانده است.

وی افزود: سه سال پیش زمانی که در تئاتر «پس از سقوط» به کارگردانی منیژه محامدی روی صحنه بودم امیر دژاکام که مسئولیت انتخاب بازیگران این مجموعه را به عهده دارد بازی من را دید. مدتی بعد با من تماس گرفت و حضورا درباره این نقش صحبت کردیم و قرارداد بستیم اما چون این پروژه بسیار سنگین و زمانبر بود، مراحل مختلف کار انجام شد تا رسید به بخشی که به بازی بنان مربوط می‌شد.

نادری گفت: ماه گذشته مجددا تماس گرفتند. برای تست گریم دوباره حاضر شدم و با قرارداد جدید شروع به کار کردیم. با توجه به کاراکتری که دارم این بخش از موسیقی بی نصیب نیست و در سکانس هایی که هنوز ضبط نشده قرار است سرود ای ایران با بازی من خوانده شود. خوشحالم که در این کار توانستم با پیشکسوتانی چون جمشید مشایخی و جعفر والی همبازی شوم و از تجربه‌هایشان بسیار استفاده کنم.

بازیگر «شمعدونی» ادامه داد: بازی‌های ما در این سکانس‌ها کوتاه است، قصه اصلی بر اساس خانواده ای شکل می‌گیرد و شخصیت های تاریخی، سیاسی، هنری جنبه تزئینی در این کار دارند. اتفاق خوبی که برای من رخ داد حضور در این بخش کار است. من در نقش استاد غلامحسین بنان و جعفر والی در نقش استاد روح الله خالقی آهنگساز ترانه «ای ایران» بازی خواهم داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>