سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۳۹۴ در ۸:۱۳ ق.ظ چاپ مطلب

«تا آمدن احمد» میهمان سفارت عراق شد/ «همکلاس من» به جشنواره کودک می‌رسد

ta-amadane-ahmad1

فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی در سفارت عراق به نمایش در می آید.

فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی در سفارت عراق به نمایش در می‌آید.

پروانه مرزبان تهیه کننده این فیلم سینمایی به سوره سینما گفت: به دعوت سفارت عراق در ایران ۲۶ مردادماه این فیلم با حضور ۳۰ سفیر از کشورهای مختلف ، مدیران ارشد سینمایی، سیاسی و مقامات و شخصیت های بلندپایه ایرانی به نمایش در می آید. بعد از اینکه فیلم در جشنواره بغداد پذیرفته شد. در سفارت عراق هم مورد استقبال قرار گرفت و مقامات سفارتخانه میزبان این مراسم شدند.

این تهیه کننده که مدتی پیش پروانه ساخت «همکلاس من» به کارگردانی فرزاد اژدری را دریافت کرد دراین باره افزود: بخش هایی از کار پیش تولید مربوط به انتخاب بازیگران و بررسی و برنامه ریزی ها انجام شده اما تا حل شدن برخی مسایل و آغاز تولید زمان لازم است. هرچند که در تلاشیم با پیگیری و رفع موانع موجود این فیلم را به جشنواره کودک و نوجوان برسانیم.

«تا آمدن احمد» داستانی است که در سال ۱۳۶۵ اتفاق می‌افتد و روایتگر یک خانواده شهید در جزیره خارک است. در این فیلم احمد از نیروهای جمعیت حلال‌احمر است که شهید ‌می‌شود اما خانواده او فکر ‌می‌کنند که هنوز زنده است و دنبال او می‌گردند. از بازیگران فیلم می توان به افسر اسدی، مهدی فیقه، پرهام دلدار، حسین قفلی، سینوهه دانشمند، جواد فولادی، بهرام ابراهیمی، نسترن حسن کانلی و … اشاره کرد.

پروانه مرزبان پیش از این «بزرگ مرد کوچک» و «ماهیگیر کوچک» را تهیه کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>