سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۳۹۱ در ۱:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب
با فیلمنامه حامد عنقا/

«پوست انداختن» آخر این هفته کلید می‌خورد

tv-film

فیلم تلویزیونی «پوست انداختن» به کارگردانی سیامک صرافت و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی به زودی در تهران کلید می‌خورد.

فیلم تلویزیونی «پوست انداختن» به کارگردانی سیامک صرافت و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی به زودی در تهران کلید می‌خورد.

سوره سینما- فیلم تلویزیونی «پوست انداختن» به نویسندگی حامد عنقا و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که از مدتی پیش وارد مرحله پیش‌تولید شده در ۲روز آینده در تهران کلید می‌خورد.این فیلم تلویزیونی به کارگردانی سیامک صرافت است و در آن قرار است گلاره عباسی، علیرضا کمالی، سارا منجزی و رامین راستاد به ایفای نقش بپردازند. این فیلم برای پخش از شبکه ۴ سیما آماده می‌شود.

«پوست انداختن» قصه‌ای  خاص و پرتعلیق دارد و داستان یک پزشک متخصص  که به کشف عجیبی می‌رسد را روایت می‌کند.پیشتر نام این فیلمنامه «کلینیک» بود که حامد عنقا می‌خواست به عنوان اولین کار بلند سینمایی خود آن را جلوی دوربین ببرد اما شرایط  تولید آن مهیا نشد.حامد عنقا پیش از این نگارش مجموعه اول «قلب یخی»  و «نردبامی بر آسمان» و غیره را در کارنامه خود دارد. محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی سریال «وضعیت سفید» و فیلم سینمایی«زندگی خصوصی آقاو خانم میم» و تعداد زیادی تله فیلم را برعهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>