سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۳۹۴ در ۲:۴۲ ب.ظ چاپ مطلب

فروش «آتیش بازی» راضی کننده بود/ دو فیلم ویدیویی در راه شبکه نمایش خانگی

atish-bazi

بهمن گودرزی از استقبال مردم برای آخرین فیلمش اظهار رضایت کرد.

بهمن گودرزی از استقبال مردم برای آخرین فیلمش اظهار رضایت کرد.

بهمن گودرزی گفت: در شرایطی که کلا فروش فیلم آمار مطلوبی ندارد به نظرم «آتیش بازی» خیلی بهتر از سایر فیلم های روی پرده مورد استقبال قرار گرفت و این جای خوشحالی دارد. هرچند که یکسال دیر اکران شد و این شور و شوق عوامل را برای دیدن بازخورد مخاطبین از بین می برد اما این کار تاریخ مصرف نداشت و هر زمان که به نمایش در می آمد فیلم کهنه ای نبود.

این کارگردان که سال های اخیر بیشتر در تولید فیلم برای شبکه نمایش خانگی فعالیت داشت افزود: این روزها بیشتر بر کارهای سینمایی تمرکز دارم و در صددم فیلم جدیدی شروع کنم. برای ویدئورسانه هم دو فیلم ویدیویی «بدهکاران به بهشت نمی روند» در مراحل پایانی ساخت موسیقی است و فیلم «مردها دوبار عاشق می شوند» آماده نمایش است که به زودی هر دو به شبکه نمایش خانگی می روند.

فیلم سینمایی «آتیش بازی» با بازی الناز شاکردوست، امین حیایی، سحر قریشی، شقایق دهقان، میرطاهر مظلومی و … به نویسندگی آرش قادری و تهیه کنندگی مرتضی شایسته تولید شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>