سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۳۹۱ در ۱:۱۹ ب.ظ چاپ مطلب

سایت فیلم «برف» رونمایی شد

barf

سایت فیلم سینمایی «برف» به کارگردانی مهدی رحمانی برای اطلاع رسانی درباره این فیلم راه اندازی شد.

سایت فیلم سینمایی «برف» به کارگردانی مهدی رحمانی برای اطلاع رسانی درباره این فیلم راه اندازی شد.

سوره سینما- سایت رسمی فیلم سینمایی برف برای ارایه اخبار و تصاویر و همچنین ویدیوی فیلم‌های پشت صحنه و آنونس و تیزر این فیلم در طول مراحل آماده سازی فیلم تا زمان جشنواره فیلم فجر و اکران رونمایی شد. سایت رسمی فیلم سینمایی برف به آدرس www.barfmovie.ir می‌باشد.

«برف» که سومین فیلم سینمایی مهدی رحمانی به شمار می آید، شرح حال یک روز از زندگی خانواده ای شهری است که درگیر مراسم خواستگاری دخترشان هستند. مهدی رحمانی تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی برف سایت رسمی این فیلم را پل ارتباطی دایمی عوامل فیلم با اهالی رسانه و علاقمندان به سینما دانست و از مراجعه کنندگان به سایت این فیلم سینمایی درخواست کرد تا با عضویت در خبرنامه سایت از اخبار این فیلم به سرعت آگاه شوند.

در این فیلم  رویا تیموریان،افشین هاشمی،محمد رضا غفاری، آناهیتا افشار، رابعه مدنی، مینا ساداتی، شیرین یزدانبخش و میلاد کیمرام جلوی دوربین رفته‌اند. تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از مدیر فیلمبرداری:امین جعفری، صدابردار: یدالله نجفی، طراح گریم: مهرداد میر کیانی، طراح صحنه و لباس: ویدا روشنی، مدیر تولید: فرهاد کی نژاد، دستیار کارگردان و برنامه ریز: منصور میرشکاری، عکس: محسن کلکو.

مهدی رحمانی پیش از این «دیگری»و «پنهان» را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.