سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۰:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

ماهچهره خلیلی با «صله سحر» در جشنواره فجر/ پرکارم ولی فیلم‌هایم دیده نشده‌اند

mahchehreh1

ماهچهره خلیلی خود را بازیگری می‌داند که از بداقبالی فیلم‌هایش اکران و دیده نمی‌شوند.

ماهچهره خلیلی خود را بازیگری می‌داند که از بداقبالی فیلم‌هایش اکران و دیده نمی‌شوند.

خلیلی درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: این روزها در فیلم سینمایی به نام «صله سحر» به کارگردانی فرزین مهدی‌پور که از کارگردان‌های قدیم ایران هستند بازی می‌کنم. در حال حاضر کار از نیمه گذشته و هفته اول شهریور هم فیلمبرداری به پایان می‌رسد تا برای جشنواره آماده شود. بعد از فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» سریال «گذر از رنج‌ها» را بازی کردم و همزمان در دو کار سینمایی به نام‌های «سوته‌دل» ساخته نادر طریقت و «قلب سفید قاصدک» به کارگردانی افشین محمدی حضور داشتم که سال گذشته به جشنواره نرسید.

وی افزود: مدتی پیش در فیلم «هدیه» ساخته علی انصاریان حضور داشتم این روزها هم اگرچه در «صله سحر» حضور دارم اما به تازگی قرارداد کار دیگری را بستم و بعد از این فیلم مشغول به کار خواهم شد. با اینکه همیشه در عرصه بازیگری فعال بودم اما اینگونه به نظر می رسد که من کم کار شده ام در صورتی که تقریبا ۱۲کار پخش نشده دارم. از بد شانسی من متاسفانه از زمان اولین فیلمم کارها همیشه با توقیف و اصلاحیه و تاخیر در اکران یا پخش روبرو بود. اینها خستگی را به تن بازیگر می‌گذارد. هم «در چشم باد» و هم «مختارنامه» سال‌ها طول کشید تا به مرحله نمایش برسند و زمانی پخش شدند که دیگر هیجانی نداشتم.

hedieh

خلیلی گفت: با این وجود خوشحالم که کار می‌کنم. متاسفانه در ایران رایج است بازیگران بعد از ازدواج یا بچه دار شدن مدتی بیکاری را ترجیح می‌دهند اما من خوشبختانه در فاصله کوتاهی بعد از ازدواجم سر صحنه بودم و هم در دوران بارداری و الان که فرزندم چهار ماهه شده کار می‌کنم. خودم دوست داشتم حتما این اتفاق بیفتد تا زنان ما بعد از اینکه شرایطشان تغییر کرد فکر نکنند باید از کار کناره گیری کنند. به نظر من بازیگری عشق است، وقتی کارت را دوست داشته باشی نمی‌توانی از آن جدا شوی، حتی اگر ازدواج کنی یا بچه دار شوی.

این بازیگر درباره رسانه ای نشدن فیلم هایش گفت: نمی‌دانم چرا گروه های سینمایی دوست ندارند از کارشان خبر بروند. خبرهای سینمایی باید به روز باشد ولی صاحبان کاری که آغاز می‌شود تمایلی به رسانه ای شدن ندارند. هرجا سرکار می روم می گویند فعلا خبر نمی رویم، معمولا کار که از نیمه می‌گذرد تازه اخبار آن را اعلام می‌کنند. من خبرنگار بوده‌ام، قبل از اینکه بازیگر شوم در انگلیس مجله داشتم و سردبیر بودم اما نمی‌دانم این شیوه خبررسانی در ایران چه معنی دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>