سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۲:۴۷ ب.ظ چاپ مطلب

پایان تصویربرداری «تعبیر وارونه یک رویا»/ تشکر تهیه‌کننده از مدیران صدا و سیما

tabire-varoone-roya

تصویربرداری مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی به پایان رسید.

تصویربرداری مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی به پایان رسید.

سوره سینما- سید کمال طباطبایی تهیه‌کننده سریال «تعبیر وارونه یک رویا» با انتشار یادداشتی ضمن اعلام پایان تصویربرداری سریال مواردی را به شرح ذیل بیان کرد. در این یادداشت نوشته شده: بنام خالق هستی/ خدارا شاکرم که بعداز یازده ماه تلاش که درواقع ۸ ماه آن مفید بود با وجود تمام مشکلات که عمدترین آن مالی بودتصویر برداری سریال تعبیر وارونه یک رویا به پایان رسید. که ضرورت ذکر این موضوع حمایت مدیریت جدیدسازمان صدا و سیما دکتر سرافراز است که با وجود مشکلات مالی شرایط مناسبی را جهت تولید وپخش این سریال فراهم آوردند.

سپس وظیفه خود می‌دانم که از تلاشهای کارگردان مجموعه فریدون جیرانی وعوامل خستگی ناپذیرسریال «تعبیر وارونه یک رویا» که در قالب یک تیم منسجم در شرایط بسیار سخت و دشوار زحمت کشیدن نهایت تقدیر وتشکر را داشته باشم. با توجه به اینکه هدف فریدون جیرانی و گروه سازنده ساخت سریالی با مدیوم و استانداردهای بالا و اثری کاملا متفاوت و در نهایت احترام به شعور مخاطب است و در بعد محتوا داستانی در قالب یک درام جذاب وهنرمندانه که بتواند یکی از هزاران خیانت صهیونیست علیه ملت ایران را در سرمایه های ملی به تصویر بکشد.

که امیدواریم به رویت مخاطبان عزیز حاصل گردیده باشد. اما این سریال با پیش تولیدش که حدود ۱۶ ماه طول کشید وهم اکنون نیز از شبکه اول سیما در حال پخش است در حال حاضر با مشکلات بسیار زیادی از لحاظ مالی مواجه است.با توجه به اینکه محتوای سریال یک موضوع ملی است این انتظار می رفت که نهادهای امنیتی واطلاعاتی حمایت مادی و معنوی خود را از این پروژه دریغ نمی کردند.لذا با توجه به مشکلات مالی که فعلا با آن دست و پنجه نرم می‌‍کنیم امیدواریم با تحمل این شرایط مسئولین محترم سازمان پیش از گذشته باحمایت خود مسائل این پروژه را حل نمایند. در پایان ضمن تشکر مجدد از ریاست محترم سازمان صدا و سیما:معاونت محترم سیما رئیس محترم شبکه یک و مدیریت پخش سریال‌ها سیما که با دید کارشناسانه‌ خود و درک شرایط و مشکلات پروژه حمایت نمودند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

یا علی/ سید کمال طباطبایی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>