سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۶ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش «رخ دیوانه» در استرالیا

rokhe-divaneh

فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی در جشنواره فیلم‌های سینمایی فارسی‌زبانان استرالیا به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی در جشنواره فیلم‌های سینمایی فارسی‌زبانان استرالیا به نمایش درمی‌آید.

سوره سینما- این جشنواره از سوم تا ششم سپتامبر در شهر سیدنی برگزار شده و «رخ دیوانه» به عنوان فیلم شب اختتامیه به نمایش گذاشته می‌شود. مراسم اختتامیه این جشنواره ششم سپتامبر در کاخ جشنواره سیدنی برگزار شده و «رخ دیوانه» در این سالن روی پرده می‌رود. پخش بین‌المللی این فیلم را ایران نوین فیلم برعهده دارد.

این فیلم در جشنواره سال گذشته فیلم فجر به نمایش درآمد و پنج سیمرغ بلورین جشنواره را از آن خود کرد. جشنواره فیلم‌های فارسی‌زبانان استرالیا آغاز حضور فیلم در جشنواره‌های بین‌المللی است. این فیلم به جشنواره‌های دیگری هم دعوت شده است.«رخ دیوانه» به تهیه‌کنندگی بیتا منصوری امسال اکران عمومی شد. طناز طباطبایی، ساعد سهیلی، صابر ابر، نازنین بیاتی و … بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>