سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ شهریور ۱۳۹۴ در ۱۲:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

طرح تشویقی هنرنمای پارسیان برای فروشندگان «دندون طلا»

dandoon-tala

مدیر عامل موسسه هنرنمای پارسیان از ایجاد طرح تشویقی ویژه استان تهران و البرز برای فروشندگان و نمایندگان توزیع این سریال خبر داد.

مدیر عامل موسسه هنرنمای پارسیان از ایجاد طرح تشویقی ویژه استان تهران و البرز برای فروشندگان و نمایندگان توزیع این سریال خبر داد.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی موسسه هنر نمای پارسیان علی اکبر قاینی نجفی مدیر عامل این موسسه با تاکید بر توزیع منظم وطبق برنامه اعلام شده (هر ده روز یکبار) این سریال تا پایان آن، از اعتماد خریداران و علاقه مندان شبکه نمایش خانگی تشکر و از نقد های سازنده در این زمینه استقبال کرد.

علی اکبر قاینی نجفی با اعلام این نکته که نقدهای سازنده در محورهای گوناگون این مجموعه شامل محتوا و ساختار سریال دندون طلا و همچنین موارد جنبی از قبیل شیوه های توزیع و مسایل مرتبط با آن بدون تردید راهگشا خواهد بود از منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و همچنین دست اندرکاران حوزه پخش و توزیع شبکه نمایش خانگی درخواست کرد تا نقدهای سازنده خود را جهت ایجاد فضای مناسب در این زمینه بیان کنند.

مدیر عامل موسسه هنرنمای پارسیان همچنین با تاکید بر اتخاذ تصمیماتی در زمینه گسترش حوزه فروش سریال دندون طلا از در نظر گرفتن طرح تشویقی ویژه استان تهران و البرز برای فروشندگان و نمایندگان توزیع دندون طلا خبر دادو تصریح کرد: طرح تشویقی برای عاملان توزیع و فروش این سریال در نظر گرفته و به فروشندگان و رابطان استان تهران و البرز اعلام شده است. به گونه ای که هر فروشنده یا عامل توزیع بتواند از سه قسمت نخست این سریال ، ۲۱۰ نسخه فروش قطعی داشته باشد مشمول دریافت جایزه تشویقی این موسسه خواهد شد.

dandoon-tala-poster

قاینی نجفی همچنین از پایان طراحی و ساخت سری جدید استند فروشگاهی ویژه سریال دندون طلا خبر داد و گفت: به زودی استند مذکور طی یک فرآیند مشخص و برنامه ریزی شده توزیع خواهد شد.

به گفته مدیر عامل موسسه هنرنمای پارسیان قسمت چهارم سریال دندون طلا ساخته داود میرباقری روز دوازدهم شهریور ماه جاری در سراسر کشور در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

بازیگران «دندون طلا» عبارتند از مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، سیامک صفری، باران کوثری، سیروس گرجستانی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، نادر سلیمانی، کاظم هژیرآزاد، طوفان مهردادیان، انوش معظمی، رسول نجفیان و محسن قاضی مرادی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>