سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ شهریور ۱۳۹۴ در ۹:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب

حسین پرنیا به «اتفاق ترانه» می‌پیوندد

hosein-parnia

چهارمین برنامه از سلسله برنامه‌های «اتفاق ترانه»، هفتم شهریورماه ساعت ۱۸ در سالن مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

چهارمین برنامه از سلسله برنامه‌های «اتفاق ترانه»، هفتم شهریورماه ساعت ۱۸، با حضور شاعران و ترانه‌سرایان در سالن مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

سوره سینما – چهارمین محفل «اتفاق ترانه» با اجرای سعید بیابانکی با شعرخوانی شاعران، معرفی کتاب، اجرای نماهنگ و سخنرانی همراه خواهد بود.در این نشست همچنین آلبوم موسیقی «ماه ماهی» به خوانندگی حجت اشرف زاده و آهنگ‌سازی مشترک وی با امیر و آرش بیات رونمایی می‌شود.

این اثر از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری و متشکل از هشت قطعه با کلام ماه و ماهی، مادر، کوچه باغ‌های نیشابور، پاییز، دلتنگ، عشق آمد و یاد یار و یک قطعه بی کلام عشق آمد است که با شعرهایی از علیرضا بدیع تولید شده است.در این اثر موسیقایی مهرداد عالمی نوازندگی ویولنسل و میثم مروستی نوازندگی ویولا را بر عهده دارند.

در این مراسم شاعران و ترانه سراین تازه ترین آثار خود را قرائت می کنند. همچنین در بخش دیگر حجت اشرف زاده قطعه موسیقی ماه و ماهی را برای حضار اجرا خواهد کرد. این در حالی است که پس از اجرای این قطعه موسیقایی کارشناس مو سیقی نیز به نقد و بررسی این آلبوم خواهد پرداخت.

بخش دیگر این نشست به معرفی کتاب اختصاص دارد که حسین پرنیا، آهنگ‌ساز و نوازنده برجسته سنتور، کتاب‌هایی را در زمینه موسیقی برای مخاطبان معرفی خواهد کرد که یکی ازاین کتاب‌ها، نوشته خود او با عنوان (دستور سنتور) است.

سخنرانی چهارمین محفل اتفاق ترانه نیز با عبدالحمید ضیایی همراه خواهد بود که ضیایی شاعر و استاد فلسفه، درباره نسبت شعر و فلسفه به سخنرانی می پردازد.

چهارمین محفل «اتفاق ترانه» شنبه هفتم شهریور ماه ساعت ۱۸ در سالن مهر حوزه هنری واقع در خیابان حافظ نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای تمام علاقه مندان آزاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>