سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ شهریور ۱۳۹۴ در ۱۰:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب

پردیس قلهک این هفته به استقبال شوالیه تاریکی می‌رود

The-Dark-Knight

فیلم‌های فارست گامپ ، شوالیه تاریکی و باشگاه مشت زنی هفته دوم شهریور در سینماتک قلهک نمایش داده می‌شود.

فیلم‌های فارست گامپ ، شوالیه تاریکی و باشگاه مشت زنی هفته دوم شهریور در سینماتک قلهک نمایش داده می‌شود.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی پردیس سینما قلهک، سینما تک قلهک، امروز شنبه ۷ شهریور، سئانس اول ساعت ۱۹:۰۰، فیلمی با بازی تام هنکس را نمایش می دهد.

فیلم فارست گامپ (Forrest gamp)، به کارگردانی پارمونت پیکچرزساخته شده و رابینرایت، تام هنکس در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فارست گامپ درباره مرد ساده‌دلی است که در ایستگاه اتوبوسی منتظر نشسته‌است. با آمدن خانمی، خود را معرفی می‌کند و داستان زندگیش را تعریف می‌کند. فارست کودکی با بهرهٔ هوشی پایینتر از همسالانش است و تمام دنیایش مادرش (سالی فیلد) که حوادث اطرافش را با زبانی ساده برایش توصیف می‌کند. او در کودکی مجبور به استفاده از اسکلت و داربست فلزی بود که به پایش بسته می‌شد…

همچنین شنبه ۷ شهریور ساعت ۲۲:۰۰ این سینما نمایشگر فیلم شوالیه تاریکی خواهد بود.

شوالیه تاریکی (The Dark Knight) فیلمی ابرقهرمانی، محصول سال ۲۰۰۸ به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کریستوفر نولان و دنبالهٔ فیلم بتمن آغاز می‌کند است. این فیلم بر اساس داستان‌های شخصیت بتمن در کمیک‌بوک‌های شرکت دی‌سی کامیکس و دومین فیلم بتمن به کارگردانی نولان می‌باشد. کریستین بیل در نقش بروس وین/بتمن، مایکل کین در نقش آلفرد پنی‌ورث، گری الدمن در نقش جیمز گوردون و مورگان فریمن در نقش لوشیوس فاکس، همگی نقش‌های خود در فیلم قبلی را ایفا کرده‌اند. همچنین آرون اکهارت در نقش هاروی دنت، مگی جیلنهال در نقش ریچل داوس و هیت لجر در نقش جوکر در این فیلم ظاهر شده‌اند.

خلاصه داستان بدین صورت بوده، در گاتهام سیتی، جوکر و هم‌دستانش به بانکی دستبرد می‌زنند. به دستور جوکر، هم‌دستانش یک به یک یکدیگر را می‌کشند و آخرین نفر را نیز خود جوکر می‌کشد و با پول‌ها تنهایی فرار می‌کند. جیمز گوردون و بتمن تصمیم می‌گیرند که هاروی دنت را نیز برای پاکسازی خلافکاران به گروه خود اضافه کنند…

جمعه ۱۳ شهریور، ساعت ۲۳:۳۰، فیلم باشگاه مشت زنی در سینما تک قلهک نمایش داده می شود.

باشگاه مشت زنی (Fight Club) فیلمی آمریکایی، اقتباس شده از داستانی با همین نام به قلم چاک پائولانیک است. این فیلم توسط دیوید فینچر کارگردانی شده و بازیگرانی همچون ادوارد نورتون، برد پیت و هلنا بونهام کارتر در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

علاقه مندان برای دیدن این فیلم و آگاهی از سانس های دیگر فیلم های سینما پردیس قلهک به سایت pardis-gholhak.com مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>