سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۳۹۴ در ۹:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب

نقاشی با دوربین در فرهنگسرای نیاوران

naghashi-ba-doorbin

نمایشگاه عکس‌های محمدصادق نیک‌نهاد با عنوان «مکاشفه» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس‌های محمدصادق نیک‌نهاد با عنوان «مکاشفه» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

سوره سینما – نمایشگاه عکس‌های محمدصادق نیک‌نهاد با عنوان «مکاشفه» ۱۲ تا ۱۵ مهرماه سال جاری در گالری فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

این عکاس در آستانه برگزاری اولین نمایشگاه عکس اش گفت: من بیست سال برای برگزاری اولین نمایشگاهم صبر کردم چرا که معتقدم یک فعال هنری وقتی تصمیم می گیرد اثری از خود را برای مخاطبان ارایه دهد باید از قبل سلایق مختلف را در نظر بگیرد.، در مدت مشخصی به شناخت از بینندگان آثارش برسد و هنگامی که به اطمینان رسید آنگاه وقت آن می رسد که آثارش را ارائه دهد و به قضاوت مخاطبان بگذارد.

وی ادامه داد: نمایشگاه عکس مکاشفه شامل ده فریم است که می توان آن را در دسته بندی فراتر از سبک هنری امپرسیونیسم قرار داد و با نگاهی متفاوت به جهان پیرامون سعی کردم استنباطی از واقعیت را از دید هنری ارایه دهم و شاید بتوان گفت به نوعی با دوربین عکاسی نقاشی کشیدم. تصاویری که شاید در نگاه اول برای مخاطب مبهم و راز آلود باشد اما در نهایت تماشاگر به این درک می رسد که آن چیزی که به عنوان عکس روبروی اوست گوشه ای از واقعیت دنیای اطراف است.

naghashi-ba-doorbin-poster

این هنرمند افزود: با وجود پیشنهادهای متعدد بین المللی برای برگزاری این نمایشگاه در کشورهای مختلف دوست داشتم که اولین بار مخاطبان ایرانی و هموطنانم این آثار را ببینند و همانطور که در عکاسی خبری توانستیم در دنیا به نمایندگی از ایران حرفی برای گفتن داشته باشیم امیدوارم این موفقیت هم برای عکس هایی که آغازگر سبک نو در عکاسی هستند در سطح جهانی تکرار شود.

گفتنی است در پایان برگزاری این نمایشگاه عکس‌ها به فروش گذاشته می‌شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>