سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۰:۱۳ ق.ظ چاپ مطلب

حسن‌پور فیلم جدیدش را در ژانر کمدی می‌سازد

fereydoon-hasan-poor2

فریدون حسن‌پور از آغازش نگارش فیلمنامه فیلم جدیدش در ژانر کمدی خبر داد.

فریدون حسن‌پور از آغازش نگارش فیلمنامه فیلم جدیدش در ژانر کمدی خبر داد.

فریدون حسن‌پور کارگردان سینما درباره فعالیت جدید سینمایی‌اش به سوره سینما گفت: مشغول نگارش یک فیلمنامه سینمایی در ژانر کمدی هستم. نگارش آن را به تازگی آغاز کرده‌ام. معمولا همیشه قصه‌ها و طرح‌هایی را درذهن دارم که یکی از آن‌ها بیشتر علاقه‌ام را برای نوشتن برمی‌انگیزد. طرح اولیه آن را نوشتم و یکی از دوستان تهیه‌کننده هم برای ساخت ابراز علاقه کرد و در حال حاضر مشغول نگارش این فیلمنامه هستم.

وی افزود: قبلا هم فیلم کمدی ساخته‌ام. در فیلم‌هایم همیشه حال و هوای طنز وجود داشته به غیر از دو فیلم « من و زیبا» و « وقتی همه خوب بودند» که حال و هوای عرفانی داشتند. در حال حاضر ترجیحم این است که دیگر سراغ ساخت این نوع فیلم‌ها نروم.

کارگردان «من و زیبا» گفت: در فیلمنامه جدیدم ضمن پرداختن به موقعیت کمیک، فیلم حرف دیگری را هم در درونش دارد. فعلا دارم می‌نویسم و نمی‌دانم که در سال جدید می‌توانم بسازم یا نه. سرمایه‌گذاران و تهیه‌کنندگان ما به نوعی دست به عصا هستند و چندان انتظاری نمی‌توان از آن‌ها داشت.

حسن‌پور کارگردانی فیلم‌های «وقتی همه خوابیم»، «معجزه خنده»، «من و زیبا» و… را در کارنامه دارد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>