سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ شهریور ۱۳۹۴ در ۱۲:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز پیش تولید سریال تازه جلیل سامان/ انتخاب عوامل پشت صحنه «وقتی که هیولا آمد» (پروین)

vaghti-ke-hayoola-amad

جلیل سامان با ساخت «وقتی که هیولا آمد» (پروین) سه گانه خود را در ژانر سریالهای عاشقانه در فضای انقلاب اسلامی تکمیل می‌کند.

جلیل سامان با ساخت «وقتی که هیولا آمد» (پروین) سه گانه خود را در ژانر سریالهای عاشقانه در فضای انقلاب اسلامی تکمیل می‌کند.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی سریال «وقتی که هیولا آمد» (پروین)، جلیل سامان فیلمنامه نویس و کارگردان شناخته شده پیش تولید سریال جدید خود را با نام «وقتی که هیولا آمد» (پروین) از چهارم شهریور ماه جاری آغاز کرده است.

وی که پیش از این سریال های موفق و به یاد ماندنی «ارمغان تاریکی» و «پروانه» را ساخته است، با ساخت «وقتی که هیولا آمد» (پروین) در ۱۵ قسمت ۴۰ دقیقه ای، به نوعی سه گانه خود را در ژانر سریال های عاشقانه در فضای انقلاب تکمیل می کند.

دو ساخته قبلی جلیل سامان با برگزاری اختتامیه جشنواره جام جم در سال ۹۲ در بخش مجموعه‌های نمایشی با دریافت ۹ جایزه رکورد زدند.

از میان بازیگران سریال های او چهار نفر در جشنواره جام جام نامزد بودند که سه تن از آنها جوایز را به خود اختصاص دادند. به این ترتیب که آرش مجیدی بهترین بازیگر نقش اول مرد، لیلا زارع بهترین بازیگر نقش اول زن و سودابه بیضایی بهترین بازیگر مکمل شدند.

سامان «وقتی که هیولا آمد» (پروین) را به تهیه کنندگی مشترک سیداحمد کاشانچی و محمود رضایی می سازد. او در گذشته «ارمغان تاریکی» را با کاشانچی کار کرده بود و این تهیه کننده نیز در جشنواره جام جم به خاطر این سریال جایزه بهترین اثر حوزه انقلاب اسلامی را دریافت کرده بود.

«ارمغان تاریکی» همچنین جوایز بهترین طراحی صحنه و لباس را نیز از آن خود کرده بود. ضمن اینکه جایزه بهترین صدابرداری و ترکیب صدا نیز به جواد مقدس و آرش قاسمی برای سریال «پروانه» تعلق گرفته بود.

سامان که سرپرستی تیم نویسندگان «وقتی که هیولا آمد» (پروین) را عهده دار است، به خاطر دو ساخته قبلی اش، به دلیل نگاه توام با واقعیت و هوشمندی متعهدانه و شناخت صحیح از فضای داستان و ساخت باورپذیر جایزه ویژه جشنواره جام جم را به دست آورده بود.

«ارمغان تاریکی» همزمان با دهه فجر سال ۸۹ و «پروانه» در بهار ۹۲ از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

عواملی که حضور آنها تا به حال در این سریال قطعی شده، عبارتند از تهیه کنندگان: سیداحمد کاشانچی و محمود رضایی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری فیلم ملک ، طراح صحنه و لباس : اصغر نژاد ایمانی ، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: رضا بختیاری نیک، مدیر تولید: سید دانیال کاشانچی، روابط عمومی: مریم عرفانیان.

لازم به ذکر است سریال «چمران» فعلا به دلایل ناگفته بلاتکلیف مانده و سامان در این فرصت ساخت سه گانه خود را تکمیل می کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>